Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال در تلاش است معافیت سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را تا پایان فصل تمدید کند.

به گزارش طرفداری، طی روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد خدمت سربازی سیاوش یزانی و محمدحسین مرادمند به راه افتاده و در این بین فریبرز محمود زاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ مدعی شده معافیت آنها تا اسفند ماه اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران استقلال طی نامه نگاری با سازمان نظام وظیفه در تلاش هستند بتوانند مجوز حضور مرادمند و یزدانی را تا پایان فصل تمدید کنند تا در کوران مسابقات دو مدافع اصلی خود را از دست ندهند.  

البته فجرسپاسی در تلاش است برای نیم فصل دوم ۲ بازیکن استقلال را به خدمت بگیرد و باید دید در نهایت این چالش به سود کدام باشگاه به پایان می رسد.

 

بیشتر بخوانید:

محمودزاده: یزدانی و مرادمند تا اسفند مجوز بازی دارند / فقط پاسخ استعلامات ارکان قضایی را می دهیم

 

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟

سردار تقی مهری درباره مجازات اقدامات مجرمانه برای معافیت از سربازی گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی چون جعل شناسنامه، مهر، امضا، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یکسال تا پنج سال محکوم می‌شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، ادامه داد: چنانچه تقلب یا جعل و یا دریافت رشوه تاثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبان با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یکسال تا ۱۰ سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و شش ماه تا سه سال حبس محکوم خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!