Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@12:41:07 GMT

عربستان یک کشتی یمنی را توقیف کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۵۱۰۵

ائتلاف سعودی به فرماندهی عربستان یک کشتی حامل مازوت متعلق به یمن را توقیف و به منطقه جیزان منتقل کرد. ناطقان: رسانه‌های وابسته به جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) گزارش دادند که ائتلاف سعودی به فرماندهی عربستان  یک کشتی یمنی حامل مازوت را توقیف و آن را به اجبار به جیزان منتقل کرده است.

شرکت نفتی مستقر در صنعا در این باره توضیح داد: «ائتلاف متجاوز سعودی کشتی «SPLENDOUR SAPPHIRE» که حامل ۲۴۱۸۹ تن مازوت بود را علی‌رغم بازرسی و کسب مجوز‌های سازمان ملل، توقیف و به منطقه همجوار جیزان منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تلویزیون عربستان روز دوشنبه به نقل از ائتلاف سعودی اعلام کرد که جنبش انصارالله یمن یک کشتی باری با پرچم امارات را در امتداد شهر الحدیده متوقف کرده است. این تلویزیون ابتدا مدعی شد این کشتی حامل تجهیزات پزشکی بوده است.

در پاسخ به این ادعا، جنبش انصارالله تأکید کرد که این کشتی بدون مجوز وارد آب‌های یمن شده و در حال انجام اقدامات خصمانه برای هدف قرار دادن امنیت و ثبات مردم یمن بوده است. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: عربستان ، کشتی یمنی ، توقیف

منبع: ناطقان

کلیدواژه: عربستان کشتی یمنی توقیف یک کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • کاهش ۵۰ درصدی سود کانال سوئز در پی تحولات دریای سرخ
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود