Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد مجرد روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار سلماس افزود: تاکنون ۶۵ درصد از کل سهمیه نفت سفید خانوارها در شهرستان سلماس توزیع شده و میزان باقی مانده سهمیه اعلام شده تا پایان سال توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: بیشترین مناطق روستایی صعب العبور استان در ناحیه سلماس واقع شده است که همین امر کار توزیع را در این شهرستان سخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآوره های نفتی منطقه ارومیه بیان کرد: در فصل زمستان و با صعب العبور بودن بیشتر مناطق در ناحیه سلماس همچنان توزیع بموقع نفت سفید در این شهرستان ادامه دارد و با تلاش همکاران عملیاتی و ستادی گرمابخش منازل مشترکین نفت سفید خواهیم بود.

کاظم غنی زاده سرپرست فرمانداری شهرستان سلماس نیز از تلاش های صورت گرفته در این بخش در راستای توزیع بموقع نفت سفید مناطق صعب العبور سلماس قدردانی کرد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی سلماس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سلماس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی آذربایجان غربی سلماس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع ابی این شهرستان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، گفت: اولین مرحله رها سازی آب سد اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا میشود.    رییس شورای حفاظت از منابع اب سلماس افزود: این امر به جهت تامین حق آبه کشاورزان صورت می‌گیرد تا با توجه به خشکسالی، سال زراعی جاری بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.   وی در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، اظهار کرد: ۲۶میلون متر مکعب اب برای ابیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته است    کاظمی گفت؛ این میزان اب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠درصد افزایش دارد    او گفت: اب حدود ۱۲هزار هکتار اراضی این شهرستان از سد‌های زولا و دریک تامین میشوند

دیگر خبرها

  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • کاخ سفید مدعی شد: پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار