Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@16:31:40 GMT

ویروس اُمیکرون بر تقاضای نفت تاثیر نداشته است

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۵۲۶۸

ویروس اُمیکرون بر تقاضای نفت تاثیر نداشته است

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، الکساندر نوآک، معاون نخست وزیر روسیه گفت سویه اُمیکرون ویروس کرونا با نرخ کمتر بستری در بیمارستان، در حال حاضر بر تقاضا برای نفت تاثیر نمی گذارد، از اینرو کشورهای عضو اوپک پلاس تصمیم گرفتند تا پارامترهای توافق که قبلا تصویب شده بود را تغییر ندهند.

وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیه 24 گفت: « ما فرض می کنیم که هنوز نکات مبهمی در ارتباط با شیوع اُمیکرون وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، رصد و تحلیل (شرایط) ثابت می کند که با وجود افزایش موارد ابتلا، نرخ بستری در بیمارستان بسیار پایین است و بر کاهش تقاضا برای نفت تاثیر ندارد. از اینرو ما اعتقاد داریم نیاز است به تعهدات خود پایبند بمانیم.»

نوآک خاطرنشان کرد: کمیته فنی اوپک 3 گزینه را برای شرایط بازار در 2022 بررسی کرده است که منفی، خوش بینانه و مبنایی است.

وی افزود: « این تصمیم با حمایت همه کشورها گرفته شدکه تولید باید روزانه 400 هزار بشکه در روز در ماه فوریه افزایش یابد.»

وی توضیح داد: «نوامبر گذشته، تعهد به اجرای توافق در سطح بی سابقه 122 بود؛ به عبارت دیگر، بیش از حد انتظار بود. این شاخص خوبی است.»

نشست اوپک پلاس در روز سه شنبه تنها 30 دقیقه طول کشید و توافق شد تا در ماه فوریه تولید خود را روزانه 400 هزار بشکه افزایش دهند.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند