Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@00:55:22 GMT

اُمیکرون برتقاضای نفت تاثیر نداشته

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۵۳۰۴

الکساندر نوآک، معاون نخست وزیر روسیه گفت سویه اُمیکرون ویروس کرونا در حال حاضر بر تقاضای نفت تاثیر نمی گذارد. ناطقان: الکساندر نوآک، معاون نخست وزیر روسیه گفت سویه اُمیکرون ویروس کرونا با نرخ کمتر بستری در بیمارستان، در حال حاضر بر تقاضا برای نفت تاثیر نمی گذارد، از اینرو کشورهای عضو اوپک پلاس تصمیم گرفتند تا پارامترهای توافق که قبلا تصویب شده بود را تغییر ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیه 24 گفت: « ما فرض می کنیم که هنوز نکات مبهمی در ارتباط با شیوع اُمیکرون وجود دارد. با این حال، رصد و تحلیل (شرایط) ثابت می کند که با وجود افزایش موارد ابتلا، نرخ بستری در بیمارستان بسیار پایین است و بر کاهش تقاضا برای نفت تاثیر ندارد. از اینرو ما اعتقاد داریم نیاز است به تعهدات خود پایبند بمانیم.»

نوآک خاطرنشان کرد: کمیته فنی اوپک 3 گزینه را برای شرایط بازار در 2022 بررسی کرده است که منفی، خوش بینانه و مبنایی است.

وی افزود: « این تصمیم با حمایت همه کشورها گرفته شدکه تولید باید روزانه 400 هزار بشکه در روز در ماه فوریه افزایش یابد.»

وی توضیح داد: «نوامبر گذشته، تعهد به اجرای توافق در سطح بی سابقه 122 بود؛ به عبارت دیگر، بیش از حد انتظار بود. این شاخص خوبی است.»

نشست اوپک پلاس در روز سه شنبه تنها 30 دقیقه طول کشید و توافق شد تا در ماه فوریه تولید خود را روزانه 400 هزار بشکه افزایش دهند. منبع: فارس برچسب ها: امیکرون ، تقاضای نفت ، تاثیر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: امیکرون تقاضای نفت تاثیر نفت تاثیر ا میکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: از شامگاه سه شنبه انتظار ورود سامانه بارشی را از منطقه غرب استان داریم که این بارش‌ها در سه شنبه ضعیف و به صورت رگباری خواهند بود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: برای امروز شنبه _ ۸ اردیبهشت_ رشد ابر و بارش‌های رگباری و همراه با وزش باد نسبتاً شدید موقتی در بخش‌هایی از استان به خصوص نوار غربی و بخش‌های جنوبی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بر اساس نقشه‌های امروز روز یکشنبه و دوشنبه بارشی خاصی انتظار نمی‌رود و ممکن است در ساعات پایانی روز دوشنبه رگبارهای خفیف و پراکنده در نوار غربی استان شکل گیرد.


معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: از شامگاه سه شنبه انتظار ورود سامانه بارشی را از منطقه غرب استان داریم که این بارش‌ها در سه شنبه ضعیف و به صورت رگباری خواهند بود.

نوروزی ادامه داد: روزهای چهارشنبه تا جمعه هم به تناوب افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، احتمال وقع تگرگ و وزش باد شدید تا نسبتاً شدید در غالب مناطق انتظار می‌رود. همچنین شدت بارش‌ها برای روز پنجشنبه و جمعه پیش بینی می‌شود.

کد خبر 748481

دیگر خبرها

  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی
  • تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان