Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جمعی از دانشجویان علوم پزشکی کشور در اعتراض برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور چهارشنبه ۱۵ دی ماه در مقابل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تجمع کردند. 

دانشجویان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهای «خوابگاه مرکز انتشار اومیکرون»، «دانشجو بازیچه شما نیست» و «آموزش مجازی، آزمون مجازی»، «دانشجویان علوم پزشکی پیش‌مرگ تصمیمات وزارت بهداشت» به تصمیم این وزارتخانه درباره برگزاری امتحانات حضوری اعتراض داشته و خواهان برگزاری امتحانات به صورت مجازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان در این تجمع در اعتراض به برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام کردند بسیاری از آموزش‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت مجازی برگزار شده است به همین منظور امتحانات نیز باید به صورت مجازی برگزار شود.

گفتنی است ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رئیس دانشگاه و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اعلام کرد: بخشی از آزمون های ورودی سال ۱۴۰۰ پس از تایید در شورای آموزشی دانشگاه به صورت مجازی برگزار شود.

در این نامه آمده است: با توجه به نامه ۲۹ آذرماه در زمینه ضرورت برگزاری آزمون ها به صورت حضوری ضمن تاکید بر مفاد این نامه به دلیل مشکلات موجود در تأمین خوابگاه در برخی از دانشگاهها بر اساس پروتکل‌های بهداشتی دانشگاه‌ها مجاز هستند بخشی از آزمون‌های ورودی های سال ۱۴۰۰ خود را پس از تایید در شورای آموزشی دانشگاه به صورت مجازی برگزار کنند.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1124613 برچسب‌ها امتحان پایان ترم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امتحان پایان ترم صورت مجازی برگزار علوم پزشکی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامانه انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فعال شد.

دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در زمان بندی اعلام شده نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا‌های انتقال دانشجویان بر اساس بازه‌های زمانی اشاره شده با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و مصوبات شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف اقدام کنند.

شنبه ۱ اردیبهشت تا چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳: ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم

شنبه ۲ تیر تا شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو

یکشنبه ۱۷ تیر تا یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳: رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبداء

دوشنبه ۱ مرداد تا سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو

چهارشنبه ۱۷ مرداد تا چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳: بررسی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد و تایید نهایی و تثبت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدا و ارسال به دانشگاه مقصد

سامانه میهمانی در طول نیمسال تحصیلی فعال بوده و نیازی به رعایت این جدول زمانبندی نیست.

همچنین با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته به عهده کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) وزارت بهداشت خواهد بود.

در دانشگاه‌هایی که سامانه انتقال در موعد مقرر فعال نیست، مسؤولیت به عهده همان دانشگاه بوده و از ارجاع هرگونه مکاتبه اداری و یا دانشجو به وزارت بهداشت جهت اخذ مجوز خارج از سامانه خودداری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی