Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@03:46:47 GMT

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۵۳۳۹

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «عرفان خسرویان» را به عنوان «سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای» منصوب کرد.

محمدعلی زلفی‌گل در این حکم انتصاب خطاب به خسرویان آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه فنی وحرفه‌ای» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی ومعنوی دانشگاه ازجمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش-محور، پژوهش مهارت -محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

در ادامه متن این حکم آمده است: در این راستا برخی از وظایف مورد انتظار شامل تقویت روحیه خودباوری و میهن‌دوستی و دین‌باوری اساتید و دانشجویان در راستای تحقق دانشگاه تمدن‌ساز تراز انقلاب اسلامی، ایجاد رشته‌های جدید بر اساس نیاز بازار و تحولات صنعت و فناوری و اصلاح، تکمیل و بروزسازی رشته‌های تحصیلی و سرفصل دروس موجود در دانشگاه، جذب و بکارگیری و ارتقای اعضای هیئت علمی متناسب با نیازهای جدید دانشگاه، حرکت به سمت دانشگاه مهارت آموز، حل مسئله، کارآفرین و مزیت‌ساز، ایجاد مراکز رشد، نوآوری وکارآفرینی، توانمندسازی فرهنگی اجتماعی دانشجویان به منظور راه اندازی محیط‌های اشتغال و کارآفرینی، توسعه کمی و کیفی آموزش‌های مهارتی به منظور تأمین سرمایه انسانی مورد نیاز جامعه، تقویت همکاری‌های بین المللی و جذب دانشجوی خارجی از کشورهای هدف و تبدیل شدن دانشگاه به مرکز آموزش‌های فنی و حرفه‌ای منطقه، استفاده از ظرفیت دانشگاه در پیوند قوی با بنگاه‌های صنعتی و اقتصادی و بازارهای داخلی و بین المللی، تلاش در جهت تحقق اهداف، شاخص‌ها، کمیت، کیفیت و سهم مصرح موجود در برنامه‌های توسعه و برنامه‌های فرادستی در کشور در رابطه با آموزش‌های مهارتی، تلاش در جهت تقویت دوره‌های کارورزی و عملی مهارت‌آموزان در محیط واقعی صنعت، کار و جامعه، بومی‌سازی توسعه و اقتصادهای محلی از طریق آموزش منابع انسانی مستعد محلی و شکل دادن به کسب و کارهای مهارتی دانش بنیان، تشکیل شبکه منابع انسانی ماهر جهت تزریق در صنایع کشور و منطقه است. توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

گفتنی است خسرویان دارای ی مهندسی هوا و فضا از دانشگاه تهران، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور است که بیش از ۲۰ مقاله علمی پژوهشی در کنفرانس‌های معتبر ملی و بین‌المللی دارد. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های « ابراهیم صالحی‌عمران» رئیس سابق دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1124619 برچسب‌ها دانشگاه فنی و حرفه‌ای

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در گیلان

روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد: طی احکامی معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان، فرماندار خمام و سرپرست بخشداری سنگر منصوب شدند.

با صدور حکمی از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد استاندار گیلان، حسن آدمیت رسما به عنوان فرماندار خمام منصوب شد.

همچنین با صدور حکمی دیگر از سوی وزیر کشور و به پیشنهاد نماینده عالی دولت در استان، فرهاد براتی نیز به عنوان معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری گیلان منصوب شد.

آنها پیش از این با حکم استاندار گیلان سرپرست بودند.

همچنین با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان، مصطفی داداش زاده به سمت سرپرست بخشداری سنگر شهرستان رشت منصوب شد.

او از نیرو‌های رسمی مجموعه وزارت کشور با ۲۱ سال سابقه کاری است و مسئولیت ریاست دفتر معاونین استاندار، کارشناس دفتر برنامه ریزی بودجه و تحول اداری و کارشناس آموزش حوزه ستادی استانداری گیلان را در کارنامه دارد.

پیش از این حسین محبتی عهده دار این سمت بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در گیلان
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌