Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان فارس و مسئولان قضایی استان ضمن برپایی میز خدمت، مشکلات حقوقی ٧٠ نفر از مراجعان و جمعی از خانواده‌های ایثارگران مدافعان حرم را بررسی و دستورات لازم برای پیگیری را صادر شد. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام‌و‌المسلمین سیدکاظم موسوی در جریان ملاقات مردمی با ۷۰ نفر از خانواده‌های محترم ایثارگران مدافعان حرم، اظهار کرد: هدف اصلی کار و خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضایی احقاق حق و اجرای عدالت است، ما تلاش کرده‌ایم با تسهیل دسترسی مردم به مسئولان قضایی از طریق ملاقات‌های عمومی در دادگستری مرکز استان و حوزه‌های قضایی سراسر استان فارس گام مهمی در راستای تکریم ارباب رجوع و احقاق حقوق مراجعان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری فارس یکی از سیاست‌های کلی و مورد تایید رئیس قوه قضاییه را تکریم و احترام به مراجعان خواند و بیان کرد: مسئولان قضایی در جریان ملاقات‌های عمومی با مراجعان و اقشار مختلف مردم ضمن انجام فعالیت‌های قضایی خود، در جریان نقاط ضعف احتمالی ارائه خدمات قضایی قرار می‌گیرند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی با بیان اینکه اگر مراجعان درخواستی در خصوص پرونده‌های قضایی خود داشته باشند دستورات بررسی و نظارت ویژه صادر می‌شود گفت: این دیدار‌ها در طول سال به صورت مداوم هر سه شنبه برگزار می‌شود و علاوه بر آن در مناسبت‌های مختلف نیز مسئولان قضایی با حضور در مکان‌های عمومی زمینه پاسخگویی مستقیم به مراجعان را فراهم می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان گفت: دیدار‌های حضوری با به دستگاه قضایی و بررسی بی واسطه مشکلات مردمی همواره مورد تأکید مدیریت ارشد قضایی استان است و همکاران در کلیه حوزه‌های قضایی استان مکلف به اجرای آن هستند.

گفتنی است دیدار مردمی این هفته دادگستری فارس به همت دفتر حمایت حقوقی از خانواده شهدا و ایثارگران استان، سازمان بسیج حقوقدانان استان و با حضور رئیس کل دادگستری استان، حسن زارع معاون قضایی و مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری فارس، علی مؤمن حسین پور معاون قضایی استان و حسین اسفندیاری قاضی حوزه ریاست دادگستری استان فارس برگزار و تقاضای بیش از ۷۰ نفر مراجعان بررسی شد.   بیشتر بخوانید: درخواست‌های قضایی ۸۸ نفر از مراجعان مردمی دادگستری استان گلستان رسیدگی شد   انتهای پیام/     برچسب ها: ملاقات مردمی بررسی وضعیت زندگی مردم دادگستری فارس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ملاقات مردمی بررسی وضعیت زندگی مردم دادگستری فارس رئیس کل دادگستری استان مسئولان قضایی دادگستری فارس قضایی استان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس،  سیدعلی اصغر رفاهی درباره این دیدار مردمی که در مسجد کوفه بندرعباس برگزار شد گفت: هدف از این دیدارها، پیگیری مشکلات و درخواست‌های قضایی مردم است.

وی گفت: امروز حدود چهل درخواست و پرونده قضایی مردم از نزدیک بررسی شد.

رفاهی افزود: درخواست‌های دریافت شده تا دو روز آینده ثبت و پیامکی برای افراد فرستاده می‌شود.

وی گفت: نتیجه بررسی و پیگیری این درخواست‌ها نیز تا دو هفته آینده به متقاضیان اعلام می‌شود.

مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضائیه افزود: دیدار مردمی در سفر‌های استانی بویژه با محوریت مساجد و بقاع متبرکه از تاکیدات رئیس قوه قضائیه است.

رفاهی افزود: در صورتی که نیاز باشد پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه قضائیه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضائیه بررسی می‌شود تا به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید؛ رئیس قوه قضاییه امروز به هرمزگان سفر می کند

وی گفت: روز پنجشنبه نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ دیدار مردمی در محل مجتمع دادگاه‌های کیفری انقلاب و خانواده بندرعباس واقع در میدان اباذر بندرعباس برگزار می‌شود.

رئیس قوه قضائیه و مسئولان قوه قضائیه در سی امین سفر استانی، امروز به هرمزگان سفر می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی