Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@07:00:48 GMT

وزیر ورزش و جوانان: بدنسازی زنان ممنوع نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۵۵۸۸

‍‍‍‍‍‍

بدنسازی زنان ممنوع نیست

وزیر ورزش و جوانان ورزش بانوان بدنسازی زنان لینک کوتاه : کپی شد با دوستان خود به اشتراک بگذارید: پربازدیدها وقتی همه خواب بودیم ۱۴۰۰/۱۰/۱۰ ۰۱:۲۰ دست ترامپ باید قطع شود/ به دختر حاج قاسم حسودی می‌کنم/ خاطره دیدار با شهید سلیمانی ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۷:۵۸ تیزر گفت وگو با ژیلا صادقی درباره شهید سلیمانی ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۴:۴۴ تیزر گفت‌وگو با هنرمند سینما و تلویزیون/ اسطوره ایران به روایت نفیسه روشن ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۹:۱۲ صلح با موشک ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ ۱۵:۰۹ دست ترامپ باید قطع شود! ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۶:۳۹ انتقام‌جویی مجری مشهور! به دختر حاج قاسم حسودی می‌کنم ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۷:۵۵ اگر می‌توانستم و می‌فهمیدم چه کسی دستور عملیات شهادت حاج قاسم را داده قطعا خودش، ماشین و خانواده‌اش را منفجر می‌کردم ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۵:۱۳ خاطره جالب ژیلا صادقی مجری تلویزیون از دیدار با شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۳:۰۲ ژیلا صادقی:پلیس آمریکا گفت اینجا قدم نزن؛با اسلحه می زنند! ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۴:۳۹ اخبار مرتبط بانوان ایران، بازوی توانمند برای دولت تدبیر و امید/ وزارت ورزش و جوانان تکلیف خود را به بهترین نحو… ۱۵ دی ۱۴۰۰ دکتر سلطانی فر: رویکرد دولت دوازدهم کار ویژه برای ورزش بانوان است ۱۵ دی ۱۴۰۰ پس از برجام 60 رویداد بین‌المللی در ورزش را میزبانی کردیم/ از شاخص‌های ارزیابی جدی مدیران استانی… ۱۵ دی ۱۴۰۰ برگزاری جلسه شفاف سازی رشته‌های بانوان ذیل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ۱۵ دی ۱۴۰۰ سرویس ها ورزشی  اقتصادی  سیاسی جوان و جامعه فرهنگ و هنر فیلم عکس  استان ها  تماس با ما  درباره ما ارتباط با ما

88492747

88830950

info@bornanews.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir

تهران - خیابان شهید مطهری - خیابان فجر - خیابان نظری - انتهای خیابان دلفان - نبش اتوبان مدرس - پلاک 50

ارتباط با مسولان خبرگزاری نام: Email: نظر: ارسال نظر

تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان ورزش بانوان بدنسازی زنان ۱۴۰۰ ۱۰ ۱۴ ۱۵ دی ۱۴۰۰ حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان

به گزارش خبرنگار مهر، طاهره عاشوریان ظهر دوشنبه در جلسه کمیته زن، خانواده و دفاع مقدس در استانداری گیلان با اشاره به برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس همواره نقش برجسته ای داشتند بنابراین الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان مهم و اساسی است.

وی با بیان اینکه بر مبنای تعریف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش زن مسلمان ایرانی در معرفی الگوی جدید از «زن» تاریخ ساز است، افزود: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صحنه ظهور زنانی دانستند که اوج احساس، لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد، شهادت و مقاومت عجین کرده و مردانه‌ترین میدان‌ها را با شجاعت و اخلاص و فداکاری خود فتح کردند.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان شهیده گیلانی بیان کرد: تمام تلاش مجموعه کمیته زن، خانواده و دفاع مقدس گیلان باید به گونه‌ای باشد که روحیه مقاوم و محکم بانوان، استقامت، ایستادگی، پایداری و ایثار زنان در راستای آرمان‌های نظام اسلامی ایران الگوسازی شود.

عاشوریان با اشاره به برگزاری موفق دومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در گیلان و معرفی اولین بانوی شهیده رسانه کشور افزود: با پیگیری سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان، «شهیده طاهره حدادنژاد» به عنوان اولین بانوی شهیده رسانه و شهید سازمان بسیج رسانه کشور معرفی شده است که برنامه‌های متعددی در این باره در استان برگزار خواهد شد.

لزوم الگو سازی در حوزه زن و دفاع مقدس

«زهرا یعقوب نژاد» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه زنان شهید و جانباز نماد ایثار، ازخودگذشتگی و مقاومت در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب هستند و درس عزت و آزادگی را به همگان آموختند، افزود: شایسته است تا پایان اردیبهشت برنامه‌ها و طرح‌ها در قالب کارگروه‌ها همراه با منابع تأمین اعتبار به این کمیته اعلام شود.

یعقوب نژاد با بیان اینکه در سال جاری دو یادواره شهدای زن در دو شهرستان برگزار می‌شود، افزود: شایسته است تا کتابی مختص شهدای زن استان نوشته و معرفی گردد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط همه اعضا کارگروه‌ها جهت هماهنگی برنامه‌ها افزود: طرح‌ها و ایده‌های مطروحه در جلسه برای دبیرخانه ارسال شود.

یعقوب نژاد تصریح کرد: هدف ما جریان سازی و الگو سازی در حوزه زن و دفاع مقدس است، تا زمان کنگره، سه کلید واژه زن، کودک، خانواده در سطح اهداف عالیه قرار بگیرد.

کد خبر 6098372

دیگر خبرها

  • ورود زنان باید ضابطه‌مند باشد/ ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید