Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خطرپذیری و ساختارشکنی مثبت شهید ستاری را به یک ابرفرمانده تبدیل ‌کرد به طوری که هیچ ترس و واهمه‌ای از هیچ چیز و هیچ‌کسی نداشت و مرد میدان‌های پُرخطر بود.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد شهادت امیر سرلشکر منصور ستاری و هم‌رزمانش که در دانشگاه شهید ستاری برگزار شد، گفت: شهادت شهید ستاری صدمه‌ای بزرگ و غمی اندوه‌بار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید ستاری یک عنصر الهی بلندهمت بود که در برخی حوزه‌ها بی‌بدیل و در برخی دیگر کم بدیل بود که هنوز هم خط و مشی و مدیریت او در نیروی هوایی ارتش باقی مانده و به مکتبی استوار بدل شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه در هر سازمانی اگر مدیری نکته سنج، ریز بین و اکتشاف‌گر وجود داشته باشد یقیناً آن سازمان ترقی پیدا می‌کند، گفت: مدیریت راهبردی در ذات شهید ستاری وجود داشت که توانست نیروی هوایی قدرتمند را پایه‌ریزی کند و زمینه آموزش خلبانان را در ایران و تجهیز هواپیماها و ماشین‌آلات را فراهم کند و این ریزبینی شهید ستاری یک نقطه عطف و شاخص در مدیریت راهبردی ایشان بود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از شاخصه‌های بارز شهید ستاری خطرپذیری و ساختارشکنی مثبت بود که این ویژگی او را به یک ابر فرمانده تبدیل کرد که هیچ ترس و واهمه‌ای از هیچ چیز و هیچ‌کسی نداشت و مرد میدان‌های پُرخطر بود که تنها برای ارتقای توان ملی و سرافرازی کشور عزیزمان می‌کوشید تا جایی که امروز شاهد عملکرد بی‌نظیر و بی‌مانند او در عرصه‌های نظامی هستیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: این شهید والامقام صدها بار تا مرز شهادت پیش رفت و با آغوشی باز از شهادت استقبال کرد و در نهایت به آرزویش رسید و باعث مباهات مردم ایران شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش خانواده شهدا در پیروزی انقلاب و پس از آن خاطرنشان کرد: در بحث داغ مصیبت چه از جنس شهادت و چه غیر آن بیشترین سنگینی داغ، ضمن حفظ جایگاه پدر و مادر بر دوش همسران شهدا و پس از آن فرزندان شهدا است و بیشترین خسارت را همسران شهدا متحمل می‌شوند. البته در کشور عزیزمان ایران خانواده‌های شهدا همواره مظهر کرامت، نجابت، متانت و بزرگواری بوده‌اند که این نقشی مثال‌زدنی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از گذشته تاکنون وجود داشته و دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 546849

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهادت و ایثار فرهنگ ایثار و شهادت حجت الاسلام عباس محمدحسنی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهید ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی

فرمانده انتظامی استان کردستان با تسلیت شهادت شهید "فرزین بلیان " از نیروهای مرزبانی در منطقه مرزی بانه، گفت: بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت. - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تسلیت شهادت احدی از کارکنان وظیفه مرزبانی استان کردستان، اظهار داشت: این واقعه تلخ و جنایتکارانه در به شهادت رساندن مرزبان عزیزمان "فرزین بلیان" در منطقه مرزی بانه همه ما را اندوهگین و بار دیگر اوج قساوت و کینه دشمنان این مرز و بوم مقدس را برملا ساخت. 

وی با اشاره به فرموده قرآن «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» گفت: خداوند به رسول اکرم(ص) فرموده (ای پیامبر) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. شهدا همواره زنده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به توطئه‌های دشمنان در برهم زدن امنیت کشور تصریح کرد: عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

وی بیان کرد: امنیت مثال‌زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی‌ادعایست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت غیورمردان مرزبانی همچون شهید «بلیان» شاهدی بر این ادعا است.

آزادی عنوان کرد: اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی و آرزوی سلامتی کامل برای مجروحان این حادثه تلخ، شهادت مظلومانه این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی)،  پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهیدپرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد