Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی خمین، " اسماعیل تیرانی" توضیح داد: ️تصادف شاخ به شاخ ۲ خودرو سواری در محور خمین _ الیگودرز در گردنه قره کهریز ساعت ۱۶:۵۰دقیقه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ خمین اعلام شد.
وی افزود: چهار دستگاه آمبولانس به سرعت از پایگاه های شهری و جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ دهنو، هلال احمر و اورژانس الیگودرز به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: بعد از رها سازی مصدومان توسط عوامل آتش نشانی تمامی مجروحان با توجه به وخامت حالشان در کمترین زمان به بیمارستان امام جعفر(ع) شهر الیگودرز اعزام شدند.
تیرانی تصریح کرد: ۲ نفر از سرنشینان ۲ خودرو شامل بچه هفت ساله ساله و مردی ۴۰ ساله به‌ دلیل شدت جراحات وارده در صحنه فوت کردند و ۶ مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شدند.
وی یادآور شد: بر اساس گزارش همکاران عملیاتی حال ۲ مصدوم منتقل شده به بیمارستان نیز وخیم است.
تیرانی گفت: از رانندگان درخواست می‌شود با توجه به شرایط جوی و لغزندگی محورهای مواصلاتی در راستای حفظ سلامتی خود و دیگران نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند.

برچسب‌ها استان مرکزی خمین تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی خمین تصادفات جاده ای استان مرکزی خمین تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت

سید حمید حسینی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت