Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@07:55:25 GMT

پیروزی مقابل تیم آذرباتری ارومیه کار سختی بود

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۵۸۳۳

پیروزی مقابل تیم آذرباتری ارومیه کار سختی بود

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا بادرنگین سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان روز چهارشنبه ۱۵دی در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: به بازیکنان جوان تیم آذرباتری ارومیه به دلیل روحیه جنگندگی خوبی که دارند تبریک می‌گویم به طوری که امتیاز گیری از تیم حریف برایمان بسیار سخت و دشوار شده بود.

وی ادامه داد: فشردگی بازی‌ها، انجام ۲ دیدار در هر هفته و تحمل سختی‌های فراوان در جریان سفرهای طولانی از جمله مشکلات پیش رو برای تیم مس رفسنجان بود که در لیگ امسال با آن مواجه بودیم ولی مسئولان باشگاه در دور برگشت تا حدودی مشکلات ایاب و ذهاب را برایمان حل و فصل کرده تا بتوانیم با آرامش بیشتری به مسایل فنی تیم بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بادرنگین افزود: تیم مس رفسنجان با افزودن سه بازیکن جدید برای دیدارهای نیم فصل دوم از وضعیت خوبی برخوردار است و همدلی و مشارکت تیمی در بین بازیکنانم بیشتر شده است.

تیم والیبال آذرباتری ارومیه در دیدار خانگی از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال ایران در ماراتنی سخت و نفس گیر با نتیجه ۲ بر ۳ مقابل تیم مس رفسنجان شکست خورد.

ست های اول، چهارم و پنجم این دیدار به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۳ به نفع مس رفسنجان به پایان رسید و تیم آذرباتری ارومیه در ست های اول و سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و ۳۵ بر ۳۳ به برتری دست یافت.

آذرباتری ارومیه با قبول این شکست با سه برد، ۱۲ باخت و اندوختن ۹ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال آذرباتری مس رفسنجان ارومیه دریاچه ارومیه آذرباتری ارومیه مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه