Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان و آاس رم در هفته بیستم فصل ۲۰۲۱/۲۲ سری آ روز پنج شنبه از ساعت ۲۱:۰۰ به مصاف یکدیگر می روند. استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار حاضر شد و گفتگویی با خبرنگاران داشت.

به نقل از milannews؛ پیولی گفت:

تعطیلات کریسمس به ما کمک کرد تا استراحت بیشتری داشته باشیم و روی تمرینات خود کار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از بازیکنان به تمرینات برگشتند؛ اگرچه هنوز ۱۰۰% آماده نیستند اما به زودی به بهترین فرم خود می رسند. شرایط زلاتان خوب است و خواهیم دید که او بازی می کند یا ژیرو. به غیر از کیائر، سه بازیکن به جام ملت های آفریقا رفته اند و دو بازیکن درگیر ویروس کرونا هستند.

می خواهیم تا جایی که می شود، بازی ها را ببریم و این فصل را با امتیازات بیشتری نسبت به فصل گذشته، تمام کنیم. بنابراین باید در نیم فصل دوم با سرعت بسیار بالایی حرکت کنیم و متوقف نشویم. از فردا، تعقیب اینتر را شروع می کنیم. تیم ما جاه طلب است و عطش زیادی برای موفقیت دارد. خودمان را تحت فشار می گذاریم و دقیقا به این فشار نیاز داریم. باید در هر بازی، توانایی ها خود را ثابت کنیم. 

نقل و انتقالات؟ مصدومیت کیائر، ما را مجبور می کند تا روی خرید یک مدافع جدید تمرکز کنیم. به غیر از جانشین کیائر، نیازی به خرید دیگری نداریم و ترکیب تیم از نظر ما تکمیل است. به دنبال یک مدافع کامل و مناسب هستیم. کسی که در مصاف های نفر به نفر خوب باشد، توانایی بازی سازی از عقب را داشته باشد، جسور بوده و دارای قدرت ریسک پذیری باشد. اطمینان دارم که مدافع مورد نظر خود را پیدا می کنیم.

سه امتیاز بسیار مهم در پیش است. رم با سبک متفاوتی نسبت به ما بازی می کند. آنها از نظر تاکتیکی و روحی نسبت به بازی چند ماه پیش در شرایط بهتری هستند. مورینیو در حال انجام کارهای فوق العاده ای است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس

تیاگو سانتوس بیش از 10 میلیون یورو قیمت دارد

طرفداری | میلان ممکن است برای جذب تیاگو سانتوس، مدافع راست پرتغالی لیل وارد عمل شود چراکه فلورنتزی و کالابریا فقط یک فصل دیگر قرارداد دارند. 

به گزارش دنیله لونگو و گاتزتا دلو اسپورت، میلان به جذب تیاگو سانتوس می اندیشد. این مدافع متولد 2002 که با 6.5 میلیون یورو به لیل آمد، در این فصل چندین بار توسط روسونری زیرنظر گرفته شده و قیمتش در حال حاضر بیش از 10 میلیون یورو است. با توجه به تحت قرارداد بودن الساندرو فلورنتزی و داویده کالابریا تا سال 2025، میلان پیگیر وضعیت این مدافع راست پرتغالی خواهد بود. لونگو می گوید احتمال اقدام یوونتوس برای این سانتوس نیز وجود دارد (در صورت جدایی تیموتی وه آ).

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر