Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع غیر رسمی از حمله راکتی گسترده به پایگاه ائتلاف آمریکایی در استان دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، پایگاه ائتلاف آمریکایی در نزدیکی میدانی نفتی «العمر» در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه، عصر امروز (چهارشنبه) هدف حمله گسترده راکتی قرار گرفت.

در ۲۴ ساعت گذشته این سومین باری است که این پایگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین مقرهای ائتلاف آمریکایی در سوریه هدف حمله راکتی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز نیز این پایگاه هدف حمله سه راکت قرار گرفت و موجب آتش‌سوزی گسترده شد.

در این ارتباط یک منبع وابسته به ائتلاف آمریکایی مدعی شده است که «گروههای تحت حمایت ایران» منبع تهدید و حمله به پایگاههای آمریکا در عراق و سوریه هستند.

صبح امروز و عصر روز گذشته نیز این پایگاه هدف حمله چند راکت قرار گرفت اما تلفات جانی در پی نداشت. همراستا با این حملات در دو روز گذشته، پایگاه عین الاسد در غرب عراق و پایگاه ویکتوری در بغداد نیز که محل حضور نظامیان آمریکایی است، هدف حمله قرار گرفته است. در مورد حمله به به پایگاه ویکتوری که به وسیله پهپاد صورت گرفت، منابع عراقی گفته بودند بر روی این پهپادها عبارت «عملیات انتقام فرماندهان» (عملیات ثأر القادة) نوشته شده بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت آمریکا استان دیرالزور سوریه پایگاه ویکتوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ائتلاف آمریکایی قرار گرفت هدف حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع صهیونیست بیان کردند که یک پایگاه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر ارتش رژیم مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساختهای حزب الله را در راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092397

دیگر خبرها

  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت