Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@15:35:10 GMT

وینگر سابق ذوب‌آهن عضو جدید عجمان امارات (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۶۱۶۷

وینگر سابق ذوب‌آهن عضو جدید عجمان امارات (عکس)

ربیع عطایا بازیکن سابق ذوب آهن با عقد قراردادی تا پایان فصل به عضویت تیم فوتبال عجمان امارات درآمد.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه عجمان با ربیع عطایا بازیکن تیم ملی لبنان تا پایان فصل جاری قرارداد امضا کردند، تا جانشین فراس بالعربی تونسی شود که در دیدار عجمان و شباب الاهلی مصدوم شد.


ربیع عطایای 32 ساله در پست هافبک وینگر بازی می کند و یکی از عناصر اصلی تیم ملی لبنان به شمار می رود که چند فصلی را نیز در لیگ برتر ایران و با پیراهن ذوب آهن در میادین ظاهر می شد و حالا پس از تجربه حضور در لیگ مالزی، ماجراجویی جدیدی را در امارات آغاز خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


ربیع عطایا در میانه های لیگ شانزدهم با صلاحدید یحیی گل محمدی به ذوب آهن پیوست و تا انتهای لیگ هجدهم در جمع سبزپوشان باقی ماند.
مهم ترین لحظه حضور این بازیکن در فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با استقلال بود که موقعیت بسیار خوبی را از دست داد.

 


عجمان در حال حاضر و در پایان هفته دوازدهم رقابت های لیگ امارات، با کسب 15 امتیاز رتبه دهم را در جدول چهارده تیمی مسابقات از آن خود کرده است.

ذوب آهن اصفهان ربیع عطایا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ربیع عطایا ربیع عطایا ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم