Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ همزمان با سال روز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر چهار شهید در قم تشییع و به خاک سپرده می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ‌‌قم‌، آیین تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس و همچنین 2 شهید احراز هویت شده،همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکرهای شهدا روز پنج شنبه پس از نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار و پس از اقامه نماز و مرثیه سرایی، پیکرهای مطهر به سمت محل‌های خاکسپاری تشییع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکرهای مطهر دو شهید گمنام 23 ساله و 20 ساله مربوط به سال 1365 در عملیات کربلای پنج منطقه شلمچه و سال 1361 عملیات رمضان در شرق بصره، در مدرسه علمیه فاطمی واقع در کوچه شماره 20 بلوار شهید دل آذر کوچه 12 بلوار شهید کلهری خاکسپاری می شود.

روایتی از پایان انتظار 40 ساله مادران/ خانواده شهدا با پیکر شهید خود ملاقات کردند + فیلممراسم وداع با پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی برگزار شدطبقه منهای یک میدان شهدا میزبان شهیدان گمنام می‌شود

پیکر مطهر شهید سید محمد حسینی به سمت گلزار شهدای بهشت معصومه (س) و سه پیکر مطهر دیگر نیز از مسیر پیاده راه خیابان انقلاب، به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تشییع و پیکر شهید محمدحسن خجسته راد در این گلزار خاکسپاری خواهد شد.

شهید محمدحسن خجسته راد از نیروهای سپاه درود استان لرستان، در سال 1364 در عملیات عاشورای 2 مفقودالاثر و به تازگی تفحص و احراز هویت شد و خانواده او حدود 20 سال است که در قم سکونت دارند.

شهید سید محمد حسینی نیز از فرماندهان تیپ فاطمیون بود که در 16 اردیبهشت سال 95 در نبرد با گروهک‌های تروریستی و تکفیری در منطقه خان طومان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) پیکر پاک دو شهید گمنام از عملیات‌های عاشورای ۲ و کربلای ۵ از میدان آل یاسین بر روی دستان مردم شهید پرور و انقلابی قم تشییع می‌شود.

پیکر پاک این دو شهید والامقام پس از تشییع در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده خواهند شد.

دیگر خبرها

  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • مسجد مقدس جمکران آماده میزبانی از پیکر پاک دو شهید گمنام
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد