Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز گفت : همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، پیکر سه تن از شهدای گمنام عملیات های بدر، خیبر و رمضان ، در تبریز تشییع می شود.
به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل در تشریح جزئیات این مراسم معنوی و با شکوه اظهار داشت: طبق برنامه های زمانبندی شده، قرار است  ساعت 10 صبح روز پنجشنبه ، مراسم تشییع و استقبال از پیکر مقدس این شهدا، در میدان شهداء به طرف میدان ساعت تبریز برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بعد از مراسم تشییع و مدیحه سرایی ، با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور استان ، مراسم اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم ، نماینده ولی فقیه در استان نیز اقامه خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با بیان اینکه با عنایت خداوند متعال، برگزاری این مراسم باشکوه و معنوی، بر عهده خدمتکاران سپاه ناحیه امامت تبریز است، گفت: پس از مراسم تشیع در تبریز،  ساعت 14:30 با سخنرانی سردار عباس قلیزاده فرمانده سپاه عاشورا و با حضور مردم شهید پرور منطقه مایان، مراسم تشیع از مقابل مسجد جامع مایان برگزار و در محل یادمان شهدای گمنام مایان تدفین و خاکسپاری خواهد شد.
وی در پایان افزود: پیکر پاک این سه شهید گمنام که از مناطق عملیاتی شرق بصره ، جزیره مجنون و شرق دجله تفحص شده است ، روز سه شنبه، 14 دی ماه، با استقبال مسئولین استانی، مردم ولایت مدار و خانواده معظم شهداء، از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، به این شهر منتقل شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده، محمد شفیع فیضی زاده طی آیینی در فرودگاه شهدای ایلام مورد استقبال مسئولین استانی و نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعی از خانواده‌های شهدا قرار گرفت. 
 
 مراسم تشییع این شهید والامقام دوران دفاع مقدس با حضور عموم مردم شهید پرور استان ایلام در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح از میدان شهداء به سمت سپاه ناحیه ایلام برگزار خواهد شد.
 
پیکر پاک این شهید والامقام در آن سوی مرز مهران و در مناطق عملیاتی زرباطیه عراق تفحص شده است.
 
این شهید در عملیات والفجر۳، سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد