Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جنگنده‌های ائتلاف سعودی بار دیگر مناطق مختلف صنعاء پایتخت یمن را بمباران کردند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، ائتلاف سعودی بامداد امروز (چهارشنبه) مجددا چند نقطه از صنعاء را بمباران کرد.
جنگنده‌های ائتلاف دو بار بوستان 21 سپتامبر در صنعاء و یک بار هم منطقه ضبوه شهرستان سنحان را هدف قرار دادند
همچنین دیروز سه شنبه 5 یمنی در حمله جنگنده های سعودی به یک اتوبوس در جاده بیحان در استان شبوه به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک منبع امنیتی به سایت المسیره گفت که جنگنده های متجاوز سعودی در 12 نوبت به استان مأرب حمله کردند که 11 نوبت آن، به منطقه البلق در شهر الوادی و یک نوبت به شهر الجوبه بود.
متجاوزان سعودی در صعده هم همچنان به حملات موشکی و توپخانه ای به مناطق مرزی ادامه می دهند.
این حملات پس از آن شدت گرفته اند که نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی یک کشتی حامل سلاح امارات را در سواحل الحدیده توقیف کردند.

آزادسازی پادگان الخنجر در الجوف
شبکه خبری العالم صحنه های عملیات آزادی پادگان الخنجر توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان الجوف در شمال شرق یمن در چارچوب عملیات «فجر صحرا» را پخش کرد.
این ویدیو حاوی صحنه های انهدام و به غنیمت گرفته شدن خودروهای مزدوران سعودی، آزادی جبل الشبکه و مواضع اطراف آن نیز هست.

تشدید حملات "العمالقه" و هلاکت یکی از فرماندهان مزدوران در شبوه
مرکز اطلاع رسانی شبه نظامیان موسوم به "الویه العمالقه" (گردان غولها) وابسته به امارات در یمن ادعا کرد عناصرش بر شهر "النقوب" و "مفرق الحمی" در شهر عسیلان در استان شبوه واقع در جنوب شرق کشور را اشغال کرده اند.
این مرکز به نقل از عبد الرحمان ابو زرعه المحرمی، فرمانده "العمالقه" دیروز سه شنبه مدعی شد که در عملیات نظامی "توفان جنوب"، که صبح روز شنبه شروع شده است، شهر عسیلان به اشغال این گروه درآمده است.
در همین راستا منابع خبری از هلاکت یکی از فرماندهان "لواء العمالقه" و ده ها تن دیگر از مزدوران در درگیری با ارتش یمن و کمیته های مردمی در شبوه در شرق یمن خبر دادند.
"سمیح جراده الصبیحی"، فرمانده تیپ دوم "الویه العمالقه" در نبرد عسیلان در درگیری با ارتش یمن و کمیته های مردمی همراه با تعداد از مزدوران و عناصر تروریستی داعش به هلاکت رسیدند.
الصبیحی از مهمترین فرماندهان میدانی سلفی بود و هلاکتش خسارت بسیار سنگینی به امارات است.

سرنگونی پهپاد جاسوسی وابسته به نیروی هوایی امارات در یمن
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، یک پهپاد وابسته به نیروی هوایی امارات حین انجام اقدامات خصمانه بر فراز «شبوه» سرنگون شد.
«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، پدافند هوایی یمن موفق به ساقط کردن یک پهپاد جاسوسی متعلق به نیروی هوایی امارات از نوع «وینگ لونگ 2» شده است.
وی افزود، این پهپاد حین انجام اقدامات خصمانه بر فراز شهرستان «عسیلان» در با یک موشک زمین به هوای ساخت داخل سرنگون شد.
در همین ارتباط، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن هفته جاری از توقیف یک کشتی اماراتی توسط نیروی دریایی یمن خبر داد که حامل مقادیر زیادی سلاح بود.
سریع تأکید کرد که نیروی دریایی یمن، به مدت چند روز، این کشتی را تحت نظر داشته و پس از آن موفق شده است آن را توقیف کند.
«علی الموشکی» نائب رئیس ستاد مشترک ارتش یمن در همین ارتباط گفت، نیروهای مسلح یمن آماده پاسخگویی با هر اقدام خصمانه نیروهای ائتلاف مجاوز در سطح آب‌های جمهوری یمن است.
وی افزود: تمام فعالیت‌های قوای متجاوز تحت رصد ماست و ما در اتخاذ اقدامات مناسب در قبال آن حق داریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات یمن کمیته های مردمی نیروهای مسلح یمن ارتش یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

رژیم صهیونیستی شهرک‌های «مارون الرأس»، «یارون» و اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد