Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی تیم‌های چیپس کامل و فرش‌آرای مشهد در برابر تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر فوتسال تن به شکست دادند.

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور امروز برگزار شد و تیم‌های مشهدی در برابر مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر تن به شکست دادند. فرش‌آرا امروز در مشهد پذیرای گیتی‌پسند اصفهان بود و در نهایت با نتیجه پرگل پنج بر سه تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های فرش‌آرا در این مسابقه توسط داوودی، حامد عبداللهی و کلاه‌کج به ثمر رسید و گیتی‌پسند با گلزنی حسن‌زاده(۲ گل)، مهدی کریمی، مسعود یوسف و سنگ‌سفیدی پیروز شد. با قبول این شکست شاگردان قدرت بهادری ۱۸ امتیازی باقی ماندند و در رده هشتم جدول جای گرفتند.

در دیگر دیدار حساس امروز مس سونگون و چیپس کامل مشهد به مصاف هم رفتند و در نهایت این تیم سونگون بود که با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد. تک گل چیپس کامل را عیدی به ثمر رساند و درخشانی و حمزه کدخدایی گلزنان مس سونگون در این دیدار بودند.

با این شکست چیپس کامل هم ۱۵ امتیازی باقی ماند و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت. در جدول لیگ برتر گیتی‌پسند با ۴۰ امتیاز در رده نخست قرار دارد و مس سونگون با ۳۹ امتیاز در تعقیب صدرنشین لیگ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال چیپس کامل لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان

الاتحاد در ادامه نتایج ناامید کننده خود در لیگ عربستان این بار برابر ابها با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، در ادامه هفته سی ام رقابت های لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الاتحاد بحران زده که مدافع عنوان قهرمانی به شمار می آید، در ادامه نتایج ناامید کننده خود در فصل جاری با نتیجه سه بر یک برابر ابهای رده شانزدهمی شکست خورد تا شرایط برای گایاردو بسیار سخت شود.

الاتحاد با این شکست ۵۰ امتیازی باقی ماند تا اختلافش با الهلال صدرنشین به ۳۳ امتیاز افزایش پیدا کند و در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی بماند.

کریم بنزما در این بازی هم به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست تیمش‌ را همراهی کند.

در دیگر بازی برگزار شده الاتفاق با هدایت استیون جرارد در خانه با نتیجه ۲ بر یک برابر الفیحاء شکست خورد.

الاتفاق با جرارد نتایج ناامید کننده‌ای در فصل جاری کسب کرده و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد. با این حال قرارداد این سرمربی انگلیسی تمدید شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد