Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:39:51 GMT

خوزستان همچنان با مشکلات دست به گریبان است

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۶۶۰۰

خوزستان همچنان با مشکلات دست به گریبان است

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان شامگاه چهارشنبه ضمن دیدار با حجت الاسلام «حسین روحانی نژاد» نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن بیان کرد: استان خوزستان با وجود ظرفیت‌های خوبی که دارد همچنان با مشکلاتی دست به گریبان است اما همه این مشکلات قابل حل شدن است و همه رده‌های مختلف کشوری پای کار هستند تا معضلات و مشکلات استان حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روند اقدامات در مناطق آسیب دیده از زمین لرزه در اندیکا بیان کرد: اقدامات در حال انجام در اندیکا به گونه‌ای است تا علاوه بر بازسازی مناطق آسیب دیده از زمین لرزه نیز رفع محرومیت در این منطقه انجام شود و اقداماتی ماندگار و تأثیرگذاری در آنجا بر جای بماند.

خلیلیان افزود: پیش بینی می‌شود که در ۶ ماه آینده بخش عمده‌ای از منازل آسیب دیده آماده می‌شوند همچنین بنیاد مستضعفان یک هزار و ۵۰۰ قلم کالا برای خانواره‌ها آسیب دیده در نظر گرفته است.

استاندار خوزستان با تاکید بر وجود اراده ملی در کنار ظرفیت‌های استانی توضیح داد: اگر همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و وجود برنامه، پیگیری و تدبیر لازم در مدیران وجود داشته باشد هیچ مشکل لاینحلی در استان وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال در استان را از اولویت‌های مهم دانست و عنوان کرد: خوزستان استانی راهبردی برای کشور به شمار می‌رود از این رو چشم طمع دشمن به این استان است؛ لذا باید بتوانیم با گام‌هایی که در زمینه توسعه این استان برداشته می‌شود، دشمنان را مأیوس کنیم.

خلیلیان گفت: مسئولان نظام اهداف بسیار خوبی را در خوزستان دنبال می‌کنند که به یاری خداوند با عزم دولت سیزدهم این اهداف محقق خواهند شد در حال حاضر در جای جای استان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب استان اقداماتی در حال انجام است.

«حسین روحانی نژاد» نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با اشاره به بازدید از پروژه‌های بنیاد مسکن به ویژه پروژه‌های جهش تولید مسکن، پروژه‌های عمران روستایی، مقاوم‌سازی، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، مناطق زلزله زده اندیکا در سفر سه روزه خود به استان خوزستان گفت: دستگاه‌های مختلف به ویژه بنیاد مسکن برای ساخت و ساز مسکن در استان خوزستان اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به روند بازسازی در منطقه آسیب دیده از زمین لرزه اندیکا توضیح داد: فونداسیون بیش از ۵۰۰ واحد در این مناطق به پایان رسیده است و برخی منازل مسقف شده‌اند که گام بلندی در این زمینه است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی طرح‌های مرتبط با پیشگیری از بلای طبیعی توضیح داد: در برخی مناطق از جمله روستاهای اهواز و روستاهای کرخه بازدیدی از سیل بندها داشتیم که پیشرفت فیزیکی قابل قبولی داشتند.

کد خبر 5393362

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار خوزستان صادق خلیلیان حسین روحانی نژاد خدمت به مردم قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا شهید سلیمانی سیلاب بارش باران عکس استانها الی الحبیب آمار کرونا بارش برف گرگان شهید کرمانشاه بنیاد مسکن آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین