Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@17:34:06 GMT

راهنمای خرید فرش ماشینی کاشان

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۶۶۴۷

راهنمای خرید فرش ماشینی کاشان

آفتاب‌‌نیوز :

فرش کاشان این روز‌ها طرفداران زیادی دارد که میتوان در تمام فرش فروشی‌های کشور فرش کاشان را دید جهت خرید فرش کاشان باید مواردی را در نظر گرفت تا خرید خوب و مناسبی داشته باشیم در زیر عوامل موثر در انتخاب فرش ماشینی کاشان را برای شما عزیزان لیست کرده ایم که میتوانید راحت‌تر فرش خود را انتخاب کنید

انتخاب فرش براساس طرح

یکی دیگر از نکاتی که می‌بایست در زمان خرید یک فرش ماشینی به آن توجه داشته باشید، طرح و نقش فرش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرش‌ها تنوع بسیاری در طرح و نقش دارند، بنابراین قبل از خرید فرش باید نوع دکوراسیونی خود را بدانید تا فرش انتخابی با سبک دکوراسیون خانه شما هماهنگی باشد. اگر فضای خانه مدرن و امروزی است، باید ازی بین فرش‌های مدرن انتخاب کنید. فرش‌های مدرن، طرح ساده‌تری در قیاس با انواع کلاسیک دارند. فرش جدید و بروز در حال اضافه شدن به نقشه‌های فرش کاشان است جدیدترین مدل فرش ۱۴۰۰ خود بیش از ۱۰ طرح هست که نشان دهند پویا بودن طراحی در فرش ماشینی ایران است.

فرش کوروش برای راحت‌تر کردن انتخاب جهت رفاه مشتریان دسته بندی در سایت ایجاد کرده است که فرش‌های پرفروش و تخفیفی را در ان دسته از محصولات قرار داده است که مشتریان راحت‌تر در میان محصولات، مدل فرش جدید با قیمت را انتخاب کنند.

فرش تخفیفی و پرفروش کارخانه فرش کاشان از لحاظ انتخاب بیشترین انتخاب را درمیان مشتریان عزیز دارد و خریدران با اطمینان کامل میتوانند فرش‌های جدید کاشان را انتخاب کنند

برای فضا‌های کلاسیک و یا تلفیقی نیز می‌توانید از فرش‌های طرح سنتی خریداری نمایید. فرش‌های دارای نقوش ریز و شلوغ، حالتی از گرما و نشاط به فضا می‌بخشند. در زمان انتخاب طرح فرش نیز باید به فضای اتاق توجه داشت، فرش‌هایی با طرح شلوغ و ریز، برای فضا‌های کوچک مناسب نیستند. چون فضای منزل را شلوغ و کوچک نشان می‌دهند. اگر مبلمان اتاق پر نقش و نگار است، انتخاب فرش ساده گزینه بهتری می‌باشد.

انتخاب فرش براساس جنس و متریال

در زمان خرید فرش ماشینی باید به مواد اولیه مورد استفاده در بافت فرش نیز توجه ویژه‌ای داشت. فرش‌ها از نظر جنس، تنوع زیادی دارند، از جمله می‌توان به آکریلیک، پلی پروپیلن و پلی استر اشاره کرد؛ که هر یک از این جنس ها، خصوصیات و مزایای خاصی دارد.

فرش اکریلیک، دوام و ماندگاری بالایی دارند و بدون پرزدهی و عدم ایجاد آلرژی نیز از ویژگی‌های خاص آن می‌باشد. فرش‌های اکرولیک قابلیت شستشوی بالایی دارند و در برابر آب و آفتاب زیبایی خود را از دست نمی‌دهند.

فرش پلی پروپیلن رنگ پذیری بالایی دارد و به همین علت دارای تنوع رنگ بالایی است.

فرش پلی استر یا ابریشم مصنوعی، تنوع رنگ و طرح بالا و پرزدهی کمتری را دارا می‌باشد.

در زمان خرید فرش باید جای مورد استفاده را هم در نظر بگیریم خرید فرش گران قیمت برای ویلا و باغ کار خوب و مورد قبولی نیست، زیرا این فرش‌های ضخامت کمی دارد و نگهداری ان‌ها کمی حساس‌تر انجام میشود

انتخاب فرش براساس ماندگاری

در زمان خرید یک فرش ماشینی باید به ماندگاری آن نیز توجه زیادی داشت. بهترین جنس فرش‌های ماشینی اکریلیک و پشم می‌باشد و تا مدت طولانی و قابل استفاده هستند. فرش‌های پشمی، دوام بالایی دارند. اما گرد و خاک را به خود جذب می‌کنند.

برخی از الیاف عمر کمتری دارند، مانند فرش‌های پلی استر و پلی پروپلین از این موارد می‌باشد. اگر خانه شما پر رفت وآمد است، بهتر است از فرش‌هایی خریداری نمایید که قابلیت پاخوردن بالایی داشته باشد. همچنین اگر فرش شما فرآیند هیت ست روی آن انجام گرفته، باعث افزایش عمر و دوام فرش ماشینی خواهد بود.

انتخاب فرش براساس شانه و تراکم

این مورد که شانه و تراکم فرش چقدر باشد به سلیقه و نظر شما بستگی دارد. اگر قیمت فرش برای تان مهم است، می‌توانید فرش مورد نظر خود را از بین شانه و تراکم پایین انتخاب کنید. اما اگر ظرافت و نرمی اهمیت بیشتری دارد، فرش‌های دستباف گونه که تراکم بالای ۱۰۰۰ دارند، گزینه مناسب تری برای خرید می‌باشند.

هر میزان تعداد شانه و تراکم فرش بیشتر باشد، تعداد گره‌های به کار رفته در هر متر مربع فرش بیشتر و فرش ریز بافت‌تر می‌شود. از جمله فرش‌های رایج موجود در بازار فرش‌های ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه هستند.

فرش ۷۰۰ شانه در میان فرش‌های ماشینی از فروش بیشتری برخوردار است دلیل ان هم ضخامت بالای فرش ۷۰۰ شانه و قیمت ان میباشد قیمت فرش طرح ۷۰۰ شانه ۱۲ متری چیزی در حدود ۲۰% پایین‌تر از شانه‌های دیگر فرش ماشینی هست که باعث رقبت خریداران شده است.

فرش ۷۰۰ شانه تولیدی فرش کوروش کاشان از برترین الیاف بین المللی ۱۰۰% اکرولیک هیت ست شده میباشد که این الیاف از مقاومت بالای برخوردار هست بهمین خاطر ۶۰ ماه ضمانت کیفیت که شامل گسستگی اجزا و ثبات رنگ میباشد.

فرش ۷۰۰ شانه قیمت متفاوتی دارد که با توجه به تراکم و نوع نخ ان متفاوت هست در زیر قیمت فرش ۷۰۰ شانه بالاترین کیفیت نخ ۱۰۰% اکرولیک با تراکم ۲۵۵۰ را لحاظ کرده ایم این قیمت فرش ۱۲ متری، قیمت فرش ۹ متری و ۶ متری ۷۰۰ شانه هست

ویژگی‌های یک فرش خوب و ایده‌آل چیست؟

برای خرید فرش باید ابتدا به سبک دکوراسیون و میزان رفت و آمد، سلیقه شخصی و سطح مالی خود دقت کنید. در هنگام خرید فرش خوب باید معیار‌هایی را در نظر داشته باشید تا فرشی مناسب برای خانه خود انتخاب کنید تا نرم و گرم باشد و آرامش و راحتی را به فضای خانه منتقل نماید.

فرش خوب باید از نظر کاربرد، با فضای مورد نظر فرد تناسب لازم را داشته باشد. فرش خوب باید با سلیقه خریدار هماهنگی داشته باشد. قیمت مناسب نیز از دیگر معیار‌های خرید فرش خوب است. فرش خوب بایست متناسب با فضای دکوراسیون خانه باشد و هماهنگی لازم را با سبک چیدمان داشته باشد.

کلام آخر در خرید فرش ماشینی کاشان

در این مقاله در مورد نکات مربوط به خرید فرش خوب صحبت کردیم. فروشگاه فرش کوروش یکی از مراکز تولید و عرضه فرش انواع فرش ماشینی با کیفیت و ارزان قیمت می‌باشد. اگر به ذنبال خرید فرش ماشینی کاشان هستید، پیشنهاد می‌کنم به وبسایت فرش کوروش (www.bfarsh.com) مراجعه نمایید. همچنین به یاد داشته باشید که می‌توانید به راحتی و در زمان از شبانه روز اقدام به بررسی و خرید فرش مورد نظر خود از این مجموعه داشته باشید. از اینکه با ما همراه بودید سپاسگزاریم!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرش ماشینی کاشان تبلیغات فرش ماشینی کاشان خرید فرش ماشینی زمان خرید فرش ۷۰۰ شانه شانه و تراکم انتخاب کنید داشته باشید فرش کوروش فرش کاشان قیمت فرش فرش خوب فرش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن‌ به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ و بارگذاری فایل های مرتبط اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی