Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور از اتصال یک میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه کارتخوان بانکی و درگاه‌های پرداخت الکترونیک به پرونده‌های مالیاتی با همکاری بانک مرکزی خبر داد.

خبرگزاری میزان - محمد برزگری در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: حسب مقررات قانونی که در آذر ماه ۹۸ مصوب شد و قرار بود که ظرف یک سال اجرایی شود، بانک مرکزی موظف شده بود تا با همکاری سازمان امور مجلس کشور امکان اتصال پرونده‌های مالیاتی و دستگاه‌های کارتخوان را فراهم کند؛ این زمان به طول انجامید تا اینکه حدود یک ماه پیش اقدامات جدی تری در این رابطه انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طبق اطلاعات بانک مرکزی در مجموع ۱۳ میلیون دستگاه کارتخوان و یا درگاه پرداخت الکترونیکی در کشور وجود دارد اظهار داشت: از این تعدد حدود ۴ میلیون دستگاه توسط بانک مرکزی تعیین تکلیف شده اند (فوتی ها، کدپستی‌ها و کد ملی‌های نامعتبر)، حدود ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دستگاه کارتخوان به پرونده‌های مالیاتی متصل هستند و برای ۲ میلیون و۲۰۰ هزار دستگاه کارتخوان بانکی نیز پیامک فوری ثبت نام ارسال شده است.

رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: ۵ میلیون دستگاه همچنان بلاتکلیف هستند که امکان ثبت نام مودیان از طریق درگاه سازمان امور مالیاتی فراهم شده است و تا پایان دی ماه تعیین تکلیف می‌شوند.

برزگری اذعان داشت: تمام اشخاص دارای ابزار پرداخت‌های بانکی می‌توانند با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی فهرست تمامی دستگاه‌های کارتخوان بانکی و یا درگاه‌های پرداخت الکترونیک خود را مشاهده کرده و نسبت به الصاق آن‌ها به پرونده‌های مالیاتی قبلی و یا تشکیل پرونده مالیاتی جدید اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: دریافت مالیات بر اساس تراکنش کارتخوان‌ها لغو شد/ پیش بینی اجرای قانون پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان

انتهای پیام/

برچسب ها: دستگاه کارتخوان بانک مرکزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگاه کارتخوان بانک مرکزی پرونده های مالیاتی هزار دستگاه کارتخوان کارتخوان بانک سازمان امور بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی قمری‌وفا در شبکه اجتماعی خود نوشت: رئیس کل بانک مرکزی ایران به منطور شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیدار و گفتگو با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف از جمله عربستان در راستای توسعه مناسبات پولی و بانکی از جمله برنامه‌های رییس کل بانک مرکزی در عربستان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • طرح ازبکستان برای اتصال از افغانستان به آسیای مرکزی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت