Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پاس گرگان در سالن ۶ هزارنفری غدیر ارومیه برگزار شد که در این بازی نفس‌گیر و نزدیک، گرگانی‌ها ابتدا در ۲ ست نخست موفق شدند ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شوند ولی در ادامه تیم تحت هدایت محمدرضا تندروان به بازی بازگشت  و ۲ ست سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ به برتری دست یافت و این دیدار به ست سرنوشت ساز پنجم کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ست تیم "شهرداری ارومیه" موفق شد ۱۵ بر ۱۱ پیروز شده و در نهایت این دیدار پر فراز و نشیب را به سود خود به پایان برساند.

تیم "شهرداری ارومیه" در این مسابقه با ترکیب سعید مصطفی‌وند، جاوید اسماعیل زاده، امیررضا سرلک، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، صابر کاظمی و آرمان صالحی و تیم "پاس گرگان" با ترکیب رسول آقچلی، محمدامین حیدری، اسماعیل موسی فر، علیرضا عبدی، محراب ملکی، سعید رنجبر و عماد جوینده به میدان آمدند.

با این نتیجه تیم "شهرداری ارومیه" با ۱۲ برد و ۳۳ امتیاز بعد از "سپاهان" و بدلیل امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت و "پاس گرگان" با ۶ برد و ۲۰ امتیاز تیم نهم جدول باقی ماند.

هفته آینده روز یکشنبه /۱۹ دی/ "شهرداری ارومیه" میهمان "هورسان رامسر" و "پاس گرگان" میزبان "راه‌یاب ملل مریوان" خواهدبود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی گرگان ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی گرگان ارومیه آذربایجان غربی گرگان ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه شهرداری ارومیه پاس گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟