Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان - سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در پیامی شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا فاطمة الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

در عظمت حضرت زهرا (س) همین بس که امام عسکری (ع) فرمودند: نَحنُ حُجَۀُ اللهِ عَلَی الخَلق وَ الفاطِمَۀُ حُجَۀُ اللهِ عَلَینا؛ "ما حجت خدا بر مردم هستیم، امّا فاطمه حجت خدا بر ماست".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی امامت و پیامبری پایین ¬تر از مقام حضرت زهرا (س) است و این مقام بسیار بزرگی است.

حضرت فاطمه (س) دخت گرامی رسول مکرم اسلام که با شجاعت هر چه تمام در دفاع از حریم ولایت در مقابل دشمنان تا پای جان ایستادند و مهم‌ترین ویژگی حضرت فاطمه (س) ولایت مداری، پیروی از راه امامت تا آخرین لحظه زندگی‌اش و حتی شهادت در این راه بود.

درود بیکران خداوند بر فاطمه (س) که بهجت قلب و نور چشم رسول (ص) و عزیزترین انسان‌ها در پیشگاه او بود؛ وجودی که نور پیامبر (ص) سراسر او را احاطه نموده بود و از هرجهت شبیه‌ترین مردم در رفتار و کردار به رسول خدا بود.

فاطمه، معیار فضایل بود و اسوه سرآمدان عصمت. هنوز آوای شیوایشان در گوش دل‌ها باقیست که همگان را به پارسایی و پایداری در ولایت علوی می‌خواندند و خود، عامل نخست آن بودند. آیین حضرت محمد (ص) از استقامت سرخ حضرت زهرا "س" آوازه یافت و امت از مرام زیبایشان، مجد پیدا کردند.

حضرت فاطمه (س) در نزد مسلمانان برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد.

آن هنگام که درب، پهلوی بانوی مظلوم را شکافت، نه از این درد، سر به آسمان بالا بردند که نافهمی و درک اندک مردمان از صداقت، نجابت و مقامش، عذابی بود که آتش به جان پاره تن رسول خدا (ص) انداخت.

اینجانب فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بی بی دوعالم، پاره تن پیامبر (ص) و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین له فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فاطمیه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، بارگاه منور رضوی در سوگ آن امام همام سیاهپوش شد.

به همین مناسبت پرچم گنبد و پوش ضریح به رنگ سیاه درآمده و کتیبه‌های مشکی رنگ حاوی عبارت‌هایی در سوگ شهادت آن حضرت در صحن‌های مختلف حرم نصب شده است.

کتیبه‌های مشکی رنگ با عباراتی مانند یا صادق آل محمد (ص)، در صحن‌های مختلف حرم مطهر رضوی جلوه نمایی می‌کند.

دیگر خبرها

  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله
  • عزاداری خیابانی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در تبریز
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)