Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، با معرفی NX 2022، لکسوس در حال معرفی طراحی جدیدی برای قسمت‌های عقب خودروهای آینده خود است. این کراس اوور اولین خودروی تولیدی لکسوس بود که لوگوی همیشگی این شرکت را در عقب نداشت و به جای آن حروف برجسته "LEXUS" را روی درب صندوق خود می دید. اکنون به نظر می رسد، این اتفاق برای همه مدل ها رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مصاحبه ای با MotorTrend، برین بولیان رئیس بازاریابی جهانی لکسوس، این تغییر را تایید کرد و گفت که می توان آن را در درب عقب نسخه LX جدید نیز مشاهده کرد.

او افزود: در ادامه راه، تمامی محصولات آینده لکسوس دارای حروف یکسانی در پشت خواهند بود که جایگزین لوگوی سنتی این شرکت خواهند شد، پس بهتر است به آن عادت کنید.

بولیان در نمایشگاه دیزاین میامی به این نشریه گفت: ما به راهی نیاز داریم تا نشان دهیم که تغییر در لکسوس در حال رخ دادن است و این ممکن است یک راه احمقانه به نظر برسد، اما توجه شما را جلب خواهد کرد."

تغییری که بولیان به آن اشاره می کند، فصل بعدی استراتژی الکتریکی سازی لکسوس است که این برند ژاپنی در حال انجام آن است.

احتمالاً از شنیدن اینکه لکسوس تمام خودروهای موجود و آینده خود را به سیستم اطلاعات سرگرمی جدید تویوتا که توسط این خودروساز توسعه داده شده است، مجهز خواهد کرد خوشحال خواهید شد. Lexus سعی دارد این سیستم را در سریع ترین زمان ممکن در سراسر خط تولید خود ارائه کند.

بیشتر بخوانید

تمرکز فولکس واگن بر خودرو‌هایی با سوخت‌های پارافینیک

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروی لوکس تغییر نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت