Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جنبش همبستگی جهانی علیه صهیونیسم با بیان اینکه ارتش آمریکا، باید بساط خود را از غرب آسیا جمع کند، در توصیف جایگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی، فرمانده‌ای فرا سرزمینی بود. پل لارودی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جایگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت، گفت: شهید سلیمانی، شخصیتی چندوجهی داشت، ایشان در اوج دارا بودن شخصیتی منطقی، فرمانده‌ای با دانش روز استراتژیکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده‌ای فرا سرزمینی عضو جنبش همبستگی جهانی علیه صهیونیسم، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را فرمانده‌ای فرا سرزمینی برشمرد و اضافه کرد: ایشان با انجام فعالیت‌های فرا منطقه‌ای، همیشه جلوتر از زمان خود بود.   شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از راه و روش خود آن هم دفاع از اسلام و مقابله با ظالمان عالم دست برنداشت لارودی با تأکید بر اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از راه و روش خود آن هم دفاع از اسلام و مقابله با ظالمان عالم دست برنداشت، تصریح کرد: مجاهدت‌های مثال‌زدنی را انجام داد و تلاش‌هایش به شهادت ختم شد.   شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم، گامی به‌عقب برنداشت عضو جنبش همبستگی جهانی علیه صهیونیسم با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم، گامی به‌عقب برنداشت، اضافه کرد: ایشان با مجاهدت‌های خود، قدرت جبهه مقاومت را افزایش داد.   لارودی بابیان اینکه ارتش آمریکا، باید بساط خود را از غرب آسیا جمع کند، اظهار داشت: ما برای امنیت کشورمان، نیاز داریم که این سربازان در آمریکا برای امنیت این کشورمان حضورداشته باشند.   بیشتربخوانید: شناور اطلاعاتی «شیراز»؛ محصولی متناسب با مثلث تهدیدات دریایی/ نیروی دریایی ارتش حافظ منافع و اقتدار ایران در آب‌های بین‌المللی است

انتهای پیام/

برچسب ها: پل لارودی ایران آمریکا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران آمریکا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شهید سلیمانی فرمانده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (یکشنبه) نهم اردیبهشت ماه در واکنش به تظاهرات اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از فلسطین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

وی افزود: نه به اشغالگری در فلسطین و نه به نسل‌کشی در نوار غزه و فریاد برای آزادی فلسطین، امروز یک مطالبه جهانی است. با سرکوب خشونت‌آمیز تظاهرات اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، نمی‌توان از فروریختن ستون‌های تَرَک خورده اشغالگری در فلسطین جلوگیری کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پایان گفت: هر کس در مقابل آن بماند، زیر آوار فروپاشی صهیونیسم خواهد ماند.

در روز‌های اخیر تعداد قابل توجهی از دانشگاه‌های آمریکا و همچنین دانشگاه‌هایی در اروپا از جمله فرانسه، یونان و آلمان شاهد برگزاری تظاهرات و تجمعات در حمایت از مردم فلسطین بود.

تظاهراتی که با برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا روبرو شد و پلیس این کشور در دانشگاه‌های مختلف اقدام به بازداشت تعدادی از دانشجویان معترض کرد.

در همین ارتباط پلیس ایالت ایندیانا از بازداشت۲۳ دانشجوی معترض به جنایات رژیم اسرائیل به اتهام برپایی چادر‌های تحصن در محوطه دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟