Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم منیعی درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: با توجه به اینکه استقلال در صدر جدول قرار دارد، حتماً نسبت به بقیه تیم‌ها بهتر کار کرده است. این تیم از دیگر تیم‌های مدعی هم امتیاز گرفته است و شرایط بهتری دارد. استقلال از نظر ساختار تیمی و امتیازگیری خوب عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به انتقاد‌ها از سبک بازی استقلال تصریح کرد: کسانی که این صحبت‌ها را انجام می‌دهند به این سؤال پاسخ دهند که جام می‌خواهند یا فوتبال زیبا؟ تیم مجیدی در چند سال اخیر هجومی بازی می‌کرد، اما در خط دفاع مشکلاتی داشت. صحبت‌ها زیاد است. قطعاً اگر استقلال هجومی بازی می‌کرد، برخی‌ها می‌گفتند چرا ساختار دفاعی مشکل دارد. مهم این است که استقلال در صدر جدول قرار دارد. کسانی که کاسه داغ‌تر از آش می‌شوند بگذارند هواداران دل‌شان به این تیم خوش باشد تا در پایان فصل جام قهرمانی به استقلال برسد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که اگر بخواهد نقطه ضعف شاگردان فرهاد مجیدی را بگوید، چه چیزی خواهد بود، گفت: اگر استقلال بحث انتقال توپ از دفاع به حمله را تقویت کند و در نیم‌فصل دوم روی آن کار شود، می‌تواند حرف‌های زیادی حتی در آسیا داشته باشد.

منیعی در واکنش به اعتراض برخی از مربیان و بازیکنان تیم‌ها از جمله پرسپولیس به رأی پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان یادآور شد: اگر سال گذشته بازی پرسپولیس با سپاهان ۳ بر صفر نمی‌شد یا روی ماجرای مهدی طارمی سرپوش نمی‌گذاشتند، الان این حرف‌ها زده نمی‌شد. اگر استقلال در چند فصل اخیر مدیران درست و حسابی داشت، قهرمان لیگ می‌شد. این‌هایی که چنین صحبت‌هایی را انجام می‌دهند، می‌دانند در سال‌های گذشته چه خیانت‌هایی به فوتبال ایران کردند تا پرسپولیس قهرمان شود. آن‌ها کاری کردند که حرمت خیلی چیز‌ها در فوتبال از بین رفت. در هشت سال دولت قبلی خیلی کار‌ها برای‌شان عادت شده بود و دوست دارند تکرار شود!

منبع: فرارو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست