Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - به نقل از bbc، پس از گزارش برخی از کاربران مبنی بر سوختن مادربرد‌های ایسوس، این شرکت مجبور به اعلام فراخوانی برای محصولاتش شد. گزارش‌هایی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه تعدادی از مادربرد‌های آسیب‌دیده Z۶۹۰ Hero ساخته شده توسط ایسوس پس از استفاده عادی در حال سوختن و تولید دود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایسوس این عیب را پذیرفت و گفت که این موضوع می‌تواند به طور بالقوه بر محصولات خاصی که در سال ۲۰۲۱ ساخته شده اند تأثیر بگذارد. Z۶۹۰ Hero یک مادربرد رده بالا برای استفاده در لپ تاپ‌های بازی قدرتمند است.

اکثر افراد آسیب دیده گزارش داده اند که کد هشدار Bios ۵۳ را روی صفحه مشاهده کرده اند که نشان دهنده خرابی اولیه حافظه است. کاربران دیگران بوی دود را حس کردند و آثار سوختگی را روی محصولات خود پیدا کردند، یکی از کاربران در پلتفرم رسانه اجتماعی ردیت گزارش داد که یک آتش سوزی واقعی به دلیل این اختلال ایجاد شده است. کاربر TheMaxXHD گفت که در حال گشت و گذار در اینترنت بودند که رایانه شخصی آن‌ها خاموش شد. این کاربر افزود "وقتی به قسمتی که مادر برد وجود دارد، نگاه می‌کردم دیدم که قطعه مادربرد به معنای واقعی کلمه آتش گرفته است. " ایسوس در بیانیه‌ای در وب‌سایت خود این موضوع را تأیید کرد و گفت که این خطا می‌تواند بر محصولات تولید شده در سال ۲۰۲۱ با یک قطعه و شماره سریال خاص تأثیر بگذارد.

صاحبان مادربرد می‌توانند بسته بندی محصول را بررسی کنند تا ببینند آیا سخت افزار آن‌ها تحت تأثیر این اختلال قرار می‌گیرند یا خیر. مشتریان همچنین می‌توانند شماره سریال خود را در وب سایت ایسوس تایپ کنند تا ببینند مدل آن‌ها  معیوب است یا خیر. این شرکت گفت: "ما اخیراً گزارش‌هایی در مورد مادربرد ROG Maximus Z۶۹۰ Hero دریافت کرده‌ایم. این مشکل می‌تواند به طور بالقوه بر محصولات تولید شده در سال ۲۰۲۱ با شماره قطعه ۹۰MB۱۸E۰-MVAAY۰ و شماره سریال‌هایی که با MA، MB یا MC شروع می‌شوند، تأثیر بگذارد."

بیشتر بخوانید

لپ تاپ‌هایی که با ایده‌هایی عجیب ساخته شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لپ تاپ ایسوس آتش سوزی لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک با برپایی غرفه در سالن 38 این نمایشگاه بخشی از اقدامات و محصولات متنوع خود در راستای حمایت از واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنعتی و کشاورزی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. 

بر اساس این گزارش، این بانک به همراه برخی از شرکت‌های تابعه با حضور موثر در این نمایشگاه ضمن معرفی برخی از فعالیت‌های حمایتی خود در بخش‌های گوناگون، بستر ارتباط دوسویه با مدیران و صاحبان کسب‌وکارها، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حاضر در این نمایشگاه به منظور توسعه همکاری‌های متقابل را فراهم کرده است. 

مدیران بانک رفاه کارگران با حضور در غرفه این بانک در این نمایشگاه ضمن تشریح برخی از محصولات و خدمات گسترده این بانک، پاسخگوی سوالات و موارد مطرح شده از سوی بازدیدکنندگان هستند.  

شایان ذکر است، نمایشگاه ایران اکسپو بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری برای ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور محسوب می شود که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت در حال برگزاری است.  

در این نمایشگاه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه شده است.

این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان است.

برگزاری گردهمایی‌های صنعت‌محور با بازدیدکنندگان خارجی، تورهای تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، وبینارهای آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، معرفی دسته محصولات منتخب ایـران، انتشار گزارش‌های تخصصی بازار محصولات منتخب صنایع غذایی، معرفی محصولات منتخب صنایـع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره و .... ازجمله برنامه‌های اجرایی در این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی منجر به نابودی زمین می‌شود
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • حضور اثربخش بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد