Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد - در دیدار استاندار خراسان شمالی با نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، محمدرضا حسین نژاد گفت: خراسان شمالی در ابعاد کشاورزی، گردشگری و صمت دارای استعداد‌های فراوان است که بهره مندی از این مزیت ها، افزایش ارتباطات برون مرزی با هدف توسعه صادرات و فعال کردن بازارچه‌های مرزی در دستور کار مجموعه مدیریت استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:برگزاری هفتگی ملاقات عمومی توسط مدیران استان در روز‌های دوشنبه ها تصویب شد، بنابراین هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست و مدیران باید در این روز پاسخگوی مردم باشند.

بیشتر بخوانید


ضرورت بهره مندی از ظرفیت نخبگان در راستای توسعه خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی گفت: بر اساس قانون باید ۲۵ درصد افراد جذب شده در دستگاه‌های اجرایی از خانواده ایثارگران باشند، اما این عدد در استان ۹ درصد است که باید جبران شود.

حسین نژاد گفت: مدیریت و استحصال آب‌های مرزی، بهره مندی از پساب و برنامه ریزی بلند مدت برای استفاده از آب دریای عمان و تاجیکستان از جمله برنامه‌های کاری استان برای حل مشکل کم آب استان است.

او از حجت الاسلام فیاضی خواستار مطرح کردن موضوع آب در جلسه با مسئولان ملی شد و گفت: در حال حاضر مشکل کم آبی موجب شده است تا صنعت جدیدی در استان راه اندازی نشود.

استاندار خراسان شمالی گفت: در خصوص مدیریت آب‌های مرزی و فعال کردن بازارچه‌های مرزی باید با کشور ترکمنستان ارتباطات بیشتری داشته باشیم.

محمدرضا حسین نژاد گفت: امنیت پایدار را در گرو دیدگاه‌های معنوی مردم است از این رو رسالت فرهنگی سنگین‌تر از رسالت عمرانی است و باید بدانیم برای توسعه نباید چشم به توافقات و مذاکرات داشته باشیم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی امنیت پایدار خراسان شمالی بهره مندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فاطمه اسفندیاری گفت: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

او گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

او در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیونی به بانک معرفی می‌کنند..

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

او گفت:خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

فاطمه اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان