Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:55:12 GMT

مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۸۱۵۹

مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است

یوسف مردای در حاشیه تشییع شهدا در «آلونی» در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تشییع دو شهید مطهر از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در شهر «آلونی» از مقابل پایگاه بسیج آغاز شده است.

وی عنوان کرد: این شهدا بعد از نماز ظهر در تپه نورالشهدا توسط مردم ولایتمدار شهرستان خانمیرزا خاکسپاری می‌شوند.

فرماندار خانمیرزا با بیان اینکه شهدا هستی خود را برای دفاع از این سرزمین فدا کردند، تصریح کرد: ما باید با تمام وجود در جهت رسیدن به این اهداف شهدا و انقلاب تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با اشاره به اینکه فعالیت ما در برابر فداکار شهدا ناچیز است، ادامه داد: مسئولان باید از شهدا درس پایداری، استقامت و ایستادگی برای پیشبرد اهداف بیاموزند.

وی با بیان اینکه باید از همه جوانب و لحظه‌ها باید استفاده کرد تا به اهداف انقلاب و شهدا دست یافت، افزود: سردار سلیمانی اسوه است.

فرماندار خانمیرز با بیان اینکه حاج قاسم به یک مکتب تبدیل شده است، گفت: سردار سلیمانی در زمان‌های مختلف همچون جنگ تحمیلی، درگیری‌های محلی، مبارزه با قاچاقیان، داعش و مبارزه با پلیدهایی که هدف آن‌ها از بین بردن دین و کشور ما بود به روش‌های مختلف مبارزه کرد.

مرادی با اظهار کرد: سردار سلیمانی به خوبی نشان داد که با ادامه دادن راه و مکتب امام و شهدا می‌شود ناممکن‌ها را ممکن کرد.

وی با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی ادامه مکتب امام حسین (ع) است، عنوان کرد: هرکس در راه اهل بیت (ع) حرکت کند عاقبت بخیر می‌شود و هرکس از این راه منحرف شود به نتیجه نمی‌رسد.

کد خبر 5393450

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی جنگ تحمیلی داعش مکتب شهید سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی یوسف مرادی فرماندار خانمیرزا قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا شهید سلیمانی سیلاب عکس استانها بارش باران الی الحبیب بارش برف آمار کرونا گرگان کرمانشاه شهید سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش  حکمت مطهر گفت: وعده صادق ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

حجت الاسلام سرایی افزود: امروز جوانان انقلابی با درس گرفتن از مکتب شهید مطهری در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی اضافه کرد: تفکر ایستادن در برابر ظلم برگرفته از آثار و اندیشه‌های شهید مطهری است.

حجت الاسلام سرایی افزود: شهید مطهری به عنوان روحانی انقلابی درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) و تنها نویسنده‌ای است که امام راحل به مطالعه و تامل در آثار این عالم مجاهد تاکید کرده بود.

وی افزود: قاطعیت، شجاعت و ایستادگی در برابر منافقان از ویزگی‌های بارز شهید مطهری است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: تبیین اندیشه‌ها و افکار شهید مطهری برای انتخاب درست مسیر یک ضرورت است.

سرهنگ حیدری افزود: آثار این استاد بهترین الگو و تقویت کننده اعتقادات دینی و مذهبی جوانان در جامعه است و جوانانی که وعده صادق را محقق کردند درس آموخته مکتب علمای دین و شهید مرتضی مطهری هستند.

در پایان این همایش از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی مراغه تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه