Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - منابع محلی در ولایت لغمان اعلام کردند که مولوی الفت هاشمی، رئیس امنیت ملی طالبان در این ولایت در پی یک حادثه ترافیکی جان باخته است.

صلاح‌الدین زاهد، سخنگوی والی طالبان در لغمان امروز پنجشنبه (۱۶ جدی/ دی) گفت که این حادثه حوالی ساعت ۱۲:۰۰ شب گذشته در منطقه «قرارگاه» شهر مهترلام، مرکز این ولایت رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گفته زاهد، در این حادثه پنج محافظ الفت هاشمی زخمی شده‌اند.

در روزهای اخیر وقوع حوادث ترافیکی در نقاط مختلف افغانستان افزایش یافته است. دو روز پیش در سه حادثه ترافیکی در شاهراه کابل – جلال‌آباد دستکم پنج نفر جان باخته و هشت نفر دیگر زخمی شده بودند.

در اغلب موارد، بی‌احتیاطی رانندگان، کم‌عرض بودن جاده‌ها، خرابی جاده‌ها و عدم توجه به قواعد ترافیکی از علت‌های وقوع حوادث ترافیکی دانسته می‌شود. بارش برف و باران در روزهای اخیر بر این علت‌ها افزوده شده است.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولایت لغمان افغانستان طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی حکومت سرپرست طالبان افزود که جاری شدن سیلاب‌ و بارندگی‌ در پانزده ولایت افغانستان، ۱۴۰ خانه مسکونی را نیز تخریب کرده است.

او در این باره افزود: در سه روز اخیر در اثر بارندگی‌ شدید و سیلاب‌ در ولایت‌های قندهار، نورستان، بادغیس، غور، ننگرهار، میدان وردک، هرات، سمنگان، پنجشیر، لغمان، کنر، بغلان، کندز، سرپل و پروان هشت شهروند این کشور جان‌باخته و سه تن دیگر مجروح شده اند.

پیش از این، وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی حکومت سرپرست طالبان گفته بود که بر اثر سیلاب‌های اخیر سرتاسر افغانستان، ۹۰ تن جان‌باخته و ۵۴ تن دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • وقوع ۱۰۴ حریق و حادثه در سمنان/ ۲۷۸۵ نفر با آتش نشانی تماس گرفتند
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است