Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@03:12:59 GMT

دوربین شگفت انگیر آیفون ۱۵ پرو

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۸۲۷۰

دوربین شگفت انگیر آیفون ۱۵ پرو

فرارو- در حالی که هنوز کاربران منتظر رونمایی از آیفون ۱۴ هستند، اطلاعاتی در مورد دوربین متفاوت آیفون ۱۵ گزارش شده است.


به گزارش فرارو، یکی از مدل‌های آیفون ۲۰۲۳ ممکن است دارای لنز پریسکوپ باشد. گفته می‌شود که لنز پریسکوپ قابلیت زوم ۱۰ برابری را ارائه می‌دهد. لنز پریسکوپ را می‌توان در بسیاری از گوشی‌های هوشمند اندرویدی شاخص مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تقریبا دو سال از اولین باری که شنیدیم آیفون آینده با لنز پریسکوپ عرضه می‌شود می‌گذرد. در سال ۲۰۲۰، Ming-Chi Kuo، افشاگر فضای مجازی، پیشنهاد کرد که آیفون ۱۳ دارای لنز پریسکوپ خواهد بود، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. سال گذشته، این افشاگر گزارش داد که آیفون ۱۵ اولین آیفونی خواهد بود که با لنز پریسکوپ عرضه می‌شود. اکنون، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که یکی از مدل‌های آیفون ۱۵ واقعاً با لنز پریسکوپ عرضه می‌شود.


لنز پریسکوپ به نسبت یک لنز تله فوتو قدرت بزرگنمایی بیشتری دارد و در ماژول دوربین برخی گوشی هوشمند تعبیه شده است.


طبق گزارش اخیر وبسایت MacRumors، یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام Jeff Pu، پیش‌بینی Kuo را تأیید کرده است و احتمال داده که حداقل یکی از آیفون‌هایی که در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند دارای لنز پریسکوپ خواهد بود. این لنز جدید قابلیت‌های زوم بهتری در مقایسه با مدل‌های قبلی خود ارائه می‌دهد. به گفته این افشاگر، لنز پریسکوپ در مدل‌های منتخب سری آیفون ۱۵ دارای قابلیت زوم ۱۰ برابری است که به مراتب بهتر از زوم ۳ برابری آیفون ۱۳ خواهد بود.


لازم به توضیح است که دوربین‌های حرفه‌ای لنز‌هایی دارند که از سطح سنسور فاصله می‌گیرد تا بتواند به سوژه عکاسی نزدیک‌تر شود و بدون افت کیفیت، عکس‌های بهتری از سوژه‌های دورتر ثبت کند. اما در مورد دوربین‌های گوشی‌های هوشمند به دلیل ضخامت کم این گوشی‌ها چنین قابلیتی در آن‌ها وجود ندارد. برای جبران این کمبود از لنز‌های پریسکوپ استفاده می‌کنند. ساختار این لنز‌ها به سازندگان اجازه می‌دهد که فضای بیشتری برای حرکت لنز فراهم کنند تا بتوانند قابلیت زوم بدون افت کیفیت را برای کاربران به وجود بیاورند. این ویژگی یکی از نکات برجسته گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ است.


با توجه به اینکه آیفون ۱۵ در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، به نظر می‌رسد که اپل زمان کافی برای ساخت لنز پریسکوپ صرف خواهد کرد. همچنین، ما نمی‌دانیم که کدام مدل آیفون ۱۵ دارای لنز پریسکوپ است، اما احتمال زیادی وجود دارد که مدل Pro یا Pro Max یا هر دو از آن استفاده کنند.


در حال حاضر این تمام اطلاعاتی است که در مورد آیفون ۱۵ داریم، اما نکات جالبی در مورد آیفون ۱۴ وجود دارد که ممکن است از آن بی اطلاع باشید. مدت زیادی است که در مورد استفاده از بریدگی قطره‌ای نمایشگر به جای سوراخ پانچ در آیفون صحبت می‌شود، اما ممکن است دیگر اینطور نباشد، زیرا گزارش اخیر نشان می‌دهد که سوراخ پانچ آیفون آینده با یک سوراخ پانچ بیضی شکل جایگزین می‌شود. همچنین، گزارش شده است که آیفون ۱۴ دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و ۸ گیگابایت رم است که بالاترین میزان در هر دو زمینه خواهد بود.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

کلیدواژه: عرضه می شود آیفون ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات

مهدی قائدی درخشش بی نظیری در الاتحاد کلبا داشته است.

طرفداری | مهدی قائدی بی شک بین ۵ بازیکن تاثیرگذاراین فصل لیگ امارات است.

مهدی قائدی در این فصل با ثبت 9 گل و 5 پاس گل از سوی سوفا اسکور به عنوان تاثیرگذارین بازیکن فصل اتحاد کلباء شناخته شد.

شبکه شارجه امارات نیز گزارش داد که «مهدی قائدی را می توان جزو 5 بازیکن تاثیرگذار لیگ برتر امارات» به شمار آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)