Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@10:29:36 GMT

جشنواره فیلم"ساندنس"غیرحضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۸۵۰۷

جشنواره بین‌المللی فیلم "ساندنس" در کشور آمریکا در سایه گسترش سویه جدید ویروس کرونا کاملا به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. ناطقان: به نقل از هالیوود ریپورتر، مسئولان برگزاری جشنواره فیام "ساندنس" در فاصله دو هفته تا آغاز این رویداد سینمایی اعلام کردند که دوره جدید این جشنواره نیز به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و بویژه بیم از گسترش سویه اُمیکرون کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از برگزاری کاملا غیرحضوری جشواره ساندنس در سال ۲۰۲۱، قرار بود، دوره جدید این جشنواره از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ ژانویه (30 دی تا 10 بهمن) به صورت تلفیقی از رویدادهای حضوری و آنلاین بود با رعایت پروتکل‌های  بهداشتی برگزار شود.

جشنواره فیلم "ساندنس" که توسط «رابرت ردفورد» بازیگر مطرح آمریکایی ایجاد شده سال گذشته جایزه بهترین فیلم خود را به فیلم «CODA» اعطاء کرد.

علاوه بر جشنواره فیلم ساندنس، تقویم رویدادهای سینمایی در پی شیوع سویه «اُمیکرون»‌ ویروس کرونا دستخوش تغییرات دیگری نیز شده است. همچنین با شیوع موج جدیدی از ویروس کرونا، بسیاری از نمایش‌های "برادوی" لغو و در بسیاری از کشورها سالن‌های سینما و تئاتر تعطیل شده‌اند.

مسوولان برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۲ هم اعلام کرده‌اند این جشنواره در پی نگرانی از شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد. این جشنواره سینمایی قرار بود از تاریخ ۶ ژانویه در لس‌آنجلس برگزار شود. منبع: ایسنا برچسب ها: جشنواره ، فیلم ساندس ، غیرحضوری

منبع: ناطقان

کلیدواژه: جشنواره غیرحضوری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر