Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:08:55 GMT

پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام در گناباد تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۸۵۵۲

پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام در گناباد تشییع شد

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین که با حضور گسترده مردم شهیدپرور، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و مسوولان و فرماندهان و پرسنل نظامی و انتظامی در حدفاصل گلزار شهدای نوغاب تا مجتمع آموزش عالی گناباد برگزار شد شرکت کنندگان با نثار گل با آرمانهای شهدا تجدید بیعت و بر ادامه راه آنها در دفاع از ارزشهای انقلاب و مرزهای کشور تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از مراسم تشییع، آیین سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام در محل فاطمیه گناباد برگزار شد و سپس شرکت کنندگان به صورت خودرویی این شهدای سرافراز را تا گلزار شهدای نوغاب همراهی کردند.

عصر دیروز چهارشنبه نیز آیین استقبال از پیکرهای شهدای گمنام دوران دفاع مقدس و وداع با آنها در مرقد علامه بهلول گنابادی و مصلای امام خمینی (ره) گناباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این شهدای گمنام در زمان شهادت حدود ۱۸ و ۲۴ سال سن داشتند و به ترتیب در عملیاتهای بدر و کربلای پنج در سالهای ۱۳۶۳ و ۱۳۶۵ به شهادت رسیدند.

پیش از این ۱۴ شهید گمنام در پنج نقطه شهرهای گناباد، کاخک و بیدخت و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی این شهرستان طی سالهای گذشته تشییع و تدفین شده اند و با احتساب این ۲ شهید تعداد شهدای گمنام مدفون در این شهرستان به ۱۶ شهید افزایش یافت.

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است و این شهرستان هزار و ۳۳۹ شهید، جانباز و آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است. 

برچسب‌ها مراسم تشییع جمهوری اسلامی ایران مشهد گناباد شهادت حضرت فاطمه زهرا شهدای گمنام شهید گمنام مصلای امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم تشییع جمهوری اسلامی ایران مشهد مراسم تشییع جمهوری اسلامی ایران مشهد گناباد شهادت حضرت فاطمه زهرا شهدای گمنام شهید گمنام مصلای امام خمینی شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • تشییع پیکر شهید گمنام در شهر نرجه
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد