Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:58:01 GMT

فضای مجازی خط مقدم تقابل با توطئه‌های دشمنان است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۸۶۳۴

فضای مجازی خط مقدم تقابل با توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم با تاکید بر ترویج مکتب شهید سلیمانی با کنشگری در فضای مجازی اظهار داشت: ترویج مکتب شهید سلیمانی، گام بلند در راستای صیانت از شعائر، آرمان‌ها و اهداف انقلاب و اسلام است.

امام جمعه تبریز افزود: برای ترویج مکتب شهید سلیمانی باید هنرمندان، شعرا و مداحان و اهل قلم وارد میدان شده و آثار فاخر از خود به یادگار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شناساندن این مکتب را منوط به فعال‌تر شدن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی برشمرد و با بیان اینکه امروز تولید فرآورده‌های دیجیتالی باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، یادآور شد: فضای مجازی خط مقدم تقابل با توطئه‌های دشمنان است و اگر در این زمینه تعلل کنیم نمی‌توان مقابل توطئه‌ها ایستاد.

آل هاشم با تاکید بر اینکه ترویج مکتب بدون گفتمان حاصل نمی‌شود، گفت: گفتمان شهید سلیمانی، مقاومت و انقلابی گری است و او در سراسر زندگی خود نشان داد که به مقام، پست و دنیا فکر نمی‌کند؛ به واقع او مرد میدان جنگ و مخلص بود که در راه خدا عشق بازی می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رسالت حوزویان و دانشگاهیان در ترویج و گسترش مکتب شهید سلیمانی را بسیار خطیر دانست و اظهار داشت: باید توجه داشت که انتقال این مکتب ناب اسلامی و انقلابی به نسل‌های جدید و جوان و آینده بدون داشتن استراتژی مناسب و هدفمند در فضای مجازی ممکن نیست و در این زمینه باید فعال‌تر عمل کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی از وی به عنوان قهرمان ملی ایرانیان یاد کرد و ادامه داد: امنیت امروز مرزهای ایران اسلامی مدیون دلاوری‌ها و رشادت‌های سربازان اسلام همچون شهید سلیمانی است و باید قدردان این شهید والامقام باشیم.

آل‌هاشم ادامه داد: همه جهانیان در روز شهادت سردار سلیمانی فارغ از هر گونه گرایشات سیاسی، مذهبی و اجتماعی داغدار شده و متحد و یکپارچه از جنایت‌های استکبار و آمریکا اعلام انزجار کردند و این گردهمایی امت اسلام در ایران و عراق و سایر کشورها نشان داد که آزادی خواهان جهان حول محور حق در مبارزه با باطل متحد هستند.

امام جمعه تبریز گفت: خون شهید سلیمانی شورآفرینانه در اقصی نقاط جهان شعورآفرین شد و این بزرگ‌ترین حاصل این خون پاک است.

کد خبر 5393534

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی فضای مجازی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا شهید سلیمانی سیلاب عکس استانها بارش باران بارش برف الی الحبیب آمار کرونا شهید کرمانشاه گرگان مکتب شهید سلیمانی ترویج مکتب فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری

به تازگی شیوه عجیب و غریب اعتراض کارگران چینی به دستمزدهایشان در فضای مجازی پربازدید شد. در ویدیوها و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی، جوانان چینی بدترین لباس‌های خواب و دمپایی‌های خود را می‌پوشند تا در اعتراض به همه چیز، از مدیران غیرحرفه‌ای و شرایط کاری بد گرفته تا دستمزد کم و ساعت‌های کار طولانی، به سمت محل کار خود حرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی