Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:19:14 GMT

راه اندازی مرکز ناباروری در استان ایلام ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۸۶۵۵

راه اندازی مرکز ناباروری در استان ایلام ضروری است

نورالدین رحیمی مدیرکل بیمه سلامت ایلام صبح امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام بر لزوم راه اندازی مرکز ناباروری در استان ایلام تاکید کرد و گفت: بیمه شدگان سازمان‌های بیمه گر از این به بعد می‌توانند سالی سه بار از خدمات مراکز ناباروری در سراسر کشور بهره‌مند شوند.

وی افزود: تمام بیمه شدگان سازمان‌های بیمه گر می‌توانند به مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور مراجعه کنند و با پرداخت ۱۰ درصد فرانشیز از این خدمات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: افرادی که از ابتدای سال تاکنون به مراکز ناباروری مراجعه کرده‌اند و هزینه دارند، سند و فاکتور آن هزینه‌ها را به ادارات کل بیمه و شهرستان‌ها یا دفاتر پیشخوان طرف قرارداد بیمه تحویل دهند.

وی با اشاره به نبود مراکز ناباروری و تحمیل هزینه‌های درمانی بر مردم، گفت: متاسفانه در استان ایلام مرکز ناباروری وجود ندارد و بیمه شدگان ما به خارج از استان به استان‌های تهران، کرمانشاه و دیگر شهر‌ها مراجعه می‌کنند و هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شوند.

رحیمی ادامه داد: از مسوولان استان تقاضا می‌کنیم مرکز ناباروری در استان را راه اندازی کنند که این خدمات بیمه سلامت به مردم ارائه شود.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: مرکز ناباروری بیمه سلامت هزینه های درمانی مرکز ناباروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز

مدیر گروه سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۶ مرکز در البرز خدمات رایگان تخصصی سلامت روان به شهروندان ارایه می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ار کرج، ‌مجید نیک‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از  مراکز ارائه دهنده تخصصی سلامت روان یا همان مراکز " سراج " در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان البرز 6 مرکز تخصصی سلامت روان به اختصار "سراج " وجود دارد که به بیمارانی که از سطوح پایین تر برای درمان های تخصصی سلامت روان و پیگیری های مداوم بعد از ترخیص ارجاع شده اند ، به صورت رایگان خدمات تخصصی ارائه می کند. وی افزود: درمان های تخصصی سلامت روان گاها طولانی مدت و با هزینه های بالا انجام می شود اما مراکز سراج که دو مرکز در کرج و چهار مرکز دیگر در شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد، فردیس و اشتهارد  راه‌اندازی شده‌اند  که با حضور روانپزشک ، روانشناس و یک مددکار اجتماعی این خدمات را ارائه می دهند و برای بیمارانی که امکان مراجعه حضوری ندارند درمان در منزل و پیگیری تلفنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیمارانی که از مراکز بهداشتی، بهزیستی، مدارس و دیگر سازمان‌ها ... به این مراکز ارجاع داده می‌شوند بیمارانی هستند که از اختلالات شدید روان یا افکار پرخطری مانند خودکشی و ... رنج می برند و علاوه بر درمان و پیشگیری از عود مجدد بیماری، ، خانواده های این بیماران نیز آموزش های لازم را دریافت می‌کنند.

وی یکی از نقاط قوت مراکز سراج را حضور مددکار اجتماعی دانست و تصریح کرد: مددکار فعال در این مراکز با ارتباطی که با دستگاه های مربوطه ایجاد می کند آسیب های اجتماعی مراجعین مثل فقر، بیکاری ، بی سوادی و ...بررسی و  پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است