Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوران کریمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود ۲ سال از آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن می‌گذرد و این روزها برای متقاضیانی که در مراحل اولیه اقدام به واریز وجه کرده‌اند زمین تخصیص داده شده و عملیات احداث آنها در جریان است.

وی ادامه داد: در شهرستان مهاباد تاکنون ۲ هزار و ۱۲۲ نفر وجه اولیه را واریز کرده اند و عملیات ساخت  ۳۱۲ واحد در ۲ سایت موکریان و شهرک کارمندان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره راه و شهرسازی مهاباد گفت: قرارداد واگذاری برای ۶۰۶ نفر هم ماه آینده شروع و اختصاص و واگذاری زمین برای افراد باقی مانده در این طرح هم به زودی انجام می شود.

کریمی اضافه کرد: استقبال متقاضیان از این طرح در اوایل خوب بود اما اکنون به دلایلی با فراز و نشیب هایی همراه است و جای تامل و نیاز به پیگیری های بیشتر مسوولان دارد.

وی بیان کرد: هم اکنون ثبت‌نام برای مردان مجرد زیر ۴۵ سال هم در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، طرح "اقدام ملی تولید و عرضه مسکن" به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.

استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح به شمار می‌رود.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب این استان قرار دارد.

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن مهاباد تسهیلات مسکن آذربایجان غربی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن مهاباد تسهیلات مسکن طرح اقدام ملی مسکن مهاباد تسهیلات مسکن آذربایجان غربی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور