Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا احمد وحیدی وزیر کشور قرار بود صبح امروز وارد فرودگاه جیرفت شود و پس از بازدید از مناطق سیل زده در جنوب کرمان، در جلسه ستاد مدیریت بحران در همان منطقه شرکت کند که به علت شرایط جوی هواپیمای حامل وی به سمت کرمان تغییر مسیر داد و استاندار کرمان نیز که از دیشب در جیرفت میزبان معاون اول رییس جمهور بود، صبح امروز از طریق بالگرد اقدام به سفر به سمت مرکز استان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور که زودتر از استاندار به کرمان رسید در گلزار شهدای این شهر حاضر شد و با همراهی رییس سازمان مدیریت بحران کشور و نیز سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به مقام شامخ شهیدان بویژه شهید سردار سلیمانی ادای احترام کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تغییر مسیر پرواز وزیر کشور از جیرفت به کرمان به علت شرایط جوی توضیح داد: استاندار کرمان نیز که در جیرفت حضور دشت با بالگرد عازم کرمان بود که شرایط جوی مانع از ادامه مسیر وی شد.
عباس تقی زاده افزود: دلیل حضور نداشتن استاندار کرمان در آیین استقبال وزیر کشور و حضور وی در گلزار شهدا نیز این بود که وی همان زمان در مسیر جیرفت به کرمان قرار داشت.

وی اظهار داشت: بالگرد حامل استاندار کرمان که جیرفت را به مقصد کرمان ترک کرده بود صبح امروز به دلیل شرایط نا مساعد جوی در راین به زمین نشست.
تقی زاده تصریح کرد: استاندار کرمان ادامه مسیر راین به کرمان را از طریق زمینی طی می کند و تا ساعتی دیگر در کرمان حاضر خواهد بود.
وی گفت: فرمانده انتظامی استان کرمان و مدیرکل مدیرت بحران استانداری کرمان نیز در این سفر استاندار کرمان را همراهی می کنند.
تقی زاده افزود: قرار است امروز نشست ستاد مدیریت بحران با حضور وزیر کشور، استاندار و جمعی از مسئولان استان کرمان در استانداری کرمان تشکیل شود.

ظهر دیروز نیز دکتر محمد مخبر معاون اول رییس جمهور از طریق فرودگاه جیرفت وارد استان کرمان شد و با بالگرد از مناطق سیل زده بازدید و در جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت کرد. در این جلسه تصمیم هایی برای تسریع در امدادرسانی و نیز جبران خسارت های شهروندان گرفته شد.

برچسب‌ها وزیر کشور احمد وحیدی کرمان علی زینی وند مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزیر کشور احمد وحیدی کرمان وزیر کشور احمد وحیدی کرمان علی زینی وند مدیریت بحران استاندار کرمان مدیریت بحران شرایط جوی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم

ایسنا/هرمزگان نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور با هدف هوشمندسازی مدیریت بحران در محوطه بیمارستان جی جیان جزیره قشم جانمایی شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در جزیره قشم گفت: این طرح در اجرای دستور رئیس جمهور در مسیر هوشمندسازی دستگاه‌هاست.

محمد حسن نامی افزود: با هوشمندسازی فرآیندها و زیرساخت‌های مدیریت بحران به دنبال این هستیم که کمترین تلفات انسانی و حادثه دیده را در اثر وقوع حوادث طبیعی و در زمان بحران‌ها داشته باشیم.

معاون اجرایی مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران هم گفت: با راه اندازی نخستین ایستگاه لرزه نگاری قشم، هوشمندسازی زیرساخت‌های مدیریت بحران در استان هرمزگان و جزیره قشم اجرایی می‌شود.

بهزاد پورمحمد افزود: تجهیزات دائمی لرزه نگاری پیش رفته با استانداردهای روز دنیا با توجه به اهمیت استراتژیک جزیره جهانی قشم در شش ماه آینده نصب و راه اندازی می‌شود.

وی گفت: برای تجهیز این ایستگاه سی میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم در این مراسم گفت: سالانه بیش از ۴ میلیون گردشگر وارد جزیره قشم می‌شوند و میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری از سوی فعالان اقتصادی در این منطقه آزاد انجام می‌شود که با ارتقای مسائل ایمنی می‌توانیم قشم را به یک جزیره پیشرفته و نوآور در کشور تبدیل کنیم.

پیغامی افزود: ایجاد ایستگاه لرزه نگاری قشم که جنوبی‌ترین نقطه برخورد دو پهنه حجاز و ایران به لحاظ زمین شناختی است کمک شایانی به پایش مسائل و مخاطرات منطقه، هرمزگان و کل کشور می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • هشدار نارنجی؛ آماده‌باش مدیریت بحران برای ۱۸ استان
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • جانمایی نخستین ایستگاه مدرن لرزه‌نگاری برخط کشور در قشم