Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:31:30 GMT

این رئال مادرید کاملا متفاوت بود (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۸۸۷۰

رئال مادرید در مسابقه‌ای که عملکرد چندان جذابی نداشت موفق شد با شکست آلکویانو به مرحله بعدی کوپا دل ری صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سال گذشته یک حذف تلخ و باورنکردنی را از رقابت های کوپا دل ری تجربه کرد؛ جایی که آن‌ها در برابر تیم ناشناخته آلکویانو قرار گرفتند. در آن زمان زین الدین زیدان هدایت لوس بلانکوس را برعهده داشت و رئال مادرید نهایتاً در عین ناباوری از حریف خود شکست خورد و از صعود به مرحله بعدی کوپا دل ری بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما چندی پیش قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های کوپا دل ری برگزار شد و در اتفاقی جالب رئال مادرید دوباره با آلکویانو برخورد کرد. در کنفرانس خبری پیش از مسابقه کارلو آنچلوتی تاکید کرده بود که آنها نباید حریف خود را دست‌کم بگیرند و شکست در بازی سال گذشته را به یاد داشته باشند.

 

رئال مادرید دیشب مقابل آلکویانو قرار گرفت و نهایتاً موفق شد حریف خود را در یک بازی سخت با نتیجه 3-1 شکست دهد. همانطور که کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی تاکید کرده بود، رئال نمایش با کیفیتی از خود ارائه نداد. البته سرمربی ایتالیایی از پیروزی و جنگیدن تیمش ابراز رضایت کرده بود.

 

در همین راستا نشریه‌ آاس اسپانیا در شماره امروز خود به برد دیروز رئال مادرید اشاره کرده است. آاس با تیتر "شانس بیشتر، فوتبال کم‌تر"  به عملکرد نه چندان قابل قبول رئال‌مادرید در مسابقه دیشب پرداخته است.

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید کوپا دل ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و توانست در زمین حریف به تساوی 2-2 دست پیدا کند تا فرصت خوبی در بازی برگشت داشته باشد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در ابتدا موفق شدند در زمین حریف پیش بیفتند، اما دو گلی که بایرن در نیمه دوم به ثمر رساند شرایط را برای این تیم دشوار کرد و به نظر می‌رسید که شاید شکستی در رقابت‌های فصل لیگ قهرمانان در انتظار آنها باشد.

اما گلی که وینیسیوس جونیور در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند شرایط را به صورت کلی برای آنها تغییر داد و باعث شد که امید بسیار زیادی به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حمایت هوادارانشان داشته باشند.

رودیگر پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «DNA این تیم این است که هرگز تسلیم نشود و با تمام وجود در زمین بجنگد. ما همیشه تا لحظه آخر هر بازی می‌جنگیم و توانایی گلزنی در هر زمانی را داریم.»

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • بایرن - رئال: در این‌جا همه‌چیز با شکوه‌ است
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد