Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:52:01 GMT

خوشحالی دردناک هاورتز با شکستن انگشت! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۸۹۴۲

خوشحالی دردناک هاورتز با شکستن انگشت! (عکس)

کای هاورتز، ستاره چلسی، در جریان شادی پس از گلش مقابل تاتنهام انگشت دستش را شکست.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه میزبان تاتنهام بود و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد.

هاورتز گل اول تیمش را در دقیقه پنج بازی به ثمر رساند تا چلسی خیلی زود به لطف درخشش این بازیکن از حریف پیش افتاده و بازی را با خیالی آسوده ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که هم تیمی‌های این بازیکن آلمانی از گلزنی او کمی بیش از حد هیجان‌زده شدند و همین باعث شد که خوشحالی پس از گل برای او به اتفاقی دردناک تبدیل شود.

توماس توخل پس از بازی اعلام کرد که فکر می‌کند هاورتز انگشت دستش را شکسته باشد و تصاویر منتشر شده نیز گویای همین اتفاق است.

 

 

تیم پزشکی برای درمان این بازیکن وارد زمین شدند و در ابتدا او توانست با بستن دست راستش به بازی ادامه دهد، هرچند این بانداژ به این معنا بود که او باید یکی ازدستکش‌هایش را دربیاورد.

اما به وضوح مشخص بود که این بازیکن به شدت درد دارد و قادر به ادامه حضور در زمین نیست، همین باعث شد که توماس توخل تصمیم به تعویض او در بین دو نیمه بگیرد.

تیمو ورنر، دیگر بازیکن آلمانی چلسی، به جای هاورتس وارد زمین شد تا پس از مصدومیتی که او را از 11 دسامبر تا به حال از میادین دور کرده بود بار دیگر در جریان بازی قرار بگیرد.

با توجه به ابتلای چند نفر از بازیکنان چلسی به کرونا، توخل امیدوار است که هاورتز هرچه زودتر بار دیگر آماده حضور در میادین شود.

چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام

مسینیو جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که قرار است بیشتر از اینها نامش را در اخبار بشنویم.

طرفداری | استاوو ویلیان ملقب به «مسینیو» جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که میان باشگاه های اروپایی رقابت ایجاد کرده است، مخصوصا بین تیم های لیگ برتر انگلیس و در راس آنها چلسی. درخشش های اخیر این بازیکن جوان، با به ثمر رساندن گل برتری دراماتیک در وقت های تلف شده مقابل بوتافوگو در کوپا برزیل، باعث افزایش علاقه به جذب او شده است.

فریرا، سرمربی پالمیراس، با درک استعداد فوق العاده ویلیان، از رئیس خود درخواست کرد این بازیکن را نفروشد:

من از لایلا (رئیس باشگاه پالمیراس) می خواهم که این بازیکن را نفروشد. پدر، مدیر برنامه و خودش ناراحت خواهند شد. بگذارید تا سال ۲۰۲۷ با ما بماند. من واقعاً فکر می کنم این بازیکن بی نظیر است. بازیکنی که دفاع می کند، حمله می کند، خودش را در بازی نشان می دهد. این پسر یک چیز دیگر است و من چیزی شبیه به او ندیده ام.

با این حال، حتی اگر چلسی در جذب ویلیان موفق شود، به دلیل قوانین کار که چنین انتقالاتی را برای بازیکنان زیر ۱۸ سال ممنوع می کند، این وینگر با استعداد نمی تواند تا تابستان آینده به این باشگاه ملحق شود. با وجود این مانع، چلسی همچنان مصمم به عقد قرارداد با ویلیان است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!