Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری رزمایش مواسات و همدلی از ابتدا شیوع ویروس کرونا تا کنون در این شهرستان برگزار و اقلام معیشتی جمع آوری و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌شود.

سرهنگ کریمی فرد افزود: سپاه ناحیه پلدختر با افتخار و تمام تلاش تا ریشه کنی کرونا در کنار مردم آسیب دیده جهت خدمت به آن‌ها خواهد بود و با اجرای طرح شهید سلیمانی تا مهار این ویروس چموش و سرکش با شبکه بهداشت و درمان همکاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ۶۰۰ بسته کمک معیشتی همزمان با نهمین مرحله رزمایش مومنانه در این شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسیج بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت