Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی روش سرمربی فعلی تیم ملی مصر تصمیم بزرگی گرفته و می خواهد بعد از رسیدن به اهدافش با تیم ملی مصر از دنیای مربیگری خداحافظی کند.

در این زمینه شبکه «اسکای نیوز» در گزارشی دلایلی عجیبی برای تصمیم مربی باتجربه پرتغالی آورد. این رسانه عربی در این گزارش آورد:

* کی روش دست پیش گرفته تا پس نیفتد

بسیاری از کارشناسان مصری از زمان اعلام تصمیم کی روش برای خداحافظی قبل از دو تورنمنت حساس جام ملت های آفریقا و مقدماتی جام جهانی 2022 انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کارشناسان معتقد هستند اگر کی روش قصد داشت در پایان سال 2022 از دنیای مربیگری خداحافظی کند حتما دلیلی دارد اما اعلام این تصمیم بزرگ قبل این دو تورنمنت بزرگ درست نبود.

برخی از منتقدان بر این باورند کی روش با اعلام این تصمیم بزرگ می خواهد فشار هواداران و رسانه ها را کاهش دهد چون الان به منزله مربی موقت است و در پایان با صلح و صفا از دنیای مربیگری خداحافظی می کند.

تیم ملی مصر با هدایت کی روش در جام ملت های آفریقا به دنبال هشتمین قهرمانی اش در آفریقا است.

*مظلوم نمایی برای هواداران دو غول فوتبال مصر

کی روش در شرایط کنونی به دلیل کنار گذاشتن ستاره های الاهلی و الزمالک(دو غول فوتبال مصر) از تیم ملی منفور هواداران این دو باشگاه بزرگ مصری است.

مربی پرتغالی اخیرا محمد مجدی افشه ستاره الاهلی و زننده گل قهرمانی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آفریقا از تیم ملی کنار گذاشت. این بازیکن بهترین هافبک لیگ برتر مصر نیز است.

همچنین کی روش از تیم الزمالک طارق حامد ستاره این تیم را خط زد. اقدامات مربی پرتغالی باعث شد تا در میان هواداران دو غول فوتبال این کشور محبوبیت نداشته باشد.

نتایج ضعیف کی روش با تیم ملی مصر در تورنمنت جام کشورهای عربی باعث شده تا بسیاری خواهان برکناری کی روش شوند. اگر نتایج بد مصر در جام ملت های آفریقا تکرار شود بدون شک برکناری کی روش خواسته برحق هواداران خواهد شد.

محمود ابورجیله ستاره سابق الزمالک و تیم ملی مصر در این زمینه، گفت: نمی دانم چرا کی روش همیشه درباره نکات منفی مثل قهرمان نشدن یا بازنشستگی صحبت می کند.

وی افزود: ما باید از تیم ملی مصر حمایت کنیم و نباید به حرف های منفی کی روش توجه کنیم. در شرایط کنونی نیاز داریم تا تیم ملی حمایت شود  و بعد از مسابقات باید تکلیف کی روش را تعیین کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران تیم ملی مصر تیم ملی مصر کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد.

لروی سانه یکی از دو گلزن بایرن در این بازی بود و توانست در دقیقه شصت و سوم گل مساوی را با ضربه‌ای بسیار زیبا با پای چپ برای تیمش به ثمر برساند. این بازگشتی بسیار خوب برای این بازیکن بود که پس از 185 روز بار دیگر پایش به گل باز شد. آخرین باری که این بازیکن موفق به گلزنی شده بود در اکتبر ۲۰۲۳ بود. او در ۲۵ بازی نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند و حالا یکی از مهم‌ترین گل‌ها را در لیگ قهرمانان وارد دروازه حریف کرد.

اما اتفاق عجیب و جالبی که رخ داد این بود که این ستاره آلمانی که چندین هفته به دلیل احساس درد و تورم در ناحیه استخوان لگن مشغول طی کردن روند درمان بود پس از گلزنی در این بازی هم نتوانست تحسین توماس توخل را به خاطر عملکرد خوبش به دست آورد.

سرمربی بایرن پس از پایان این بازی گفت: «سانه در حالی در این بازی به میدان رفت که برای شش یا هفت هفته فقط تمرینات انفرادی انجام داد. من دوست داشتم که زبان بدن بهتر و فشار قدرت بیشتری از او ببینم، خصوصا در بخشی از بازی در نیمه اول که کار برای ما کمی دشوار شده بود.»

سانه در ۱۵ دقیقه اول بازی بهترین بازیکن بایرن در زمین بود. او تنها پس از گذشت ۴۰ ثانیه از شروع مسابقه فرصت را داشت که تیمش را پیش بیندازد و در دقیقه هفتم هم شوت خوبی به سمت دروازه حریف زد. کارهای ترکیبی او با هری کین هم بسیار عالی بود.

اما پس از گذشت ۲۰ دقیقه، عملکرد این بازیکن افت کرد و در آن زمان بود که رئال ناگهان قدرت بیشتری گرفت و توانست توسط وینیسیوس جونیور به گل برسد. دوخل پس از این گل بر سر او فریادی کشید و در طول بازی هم بارها و بارها به کنار زمین صدایش کرد تا اشتباهاتش را به او گوشزد کند.

با توجه به اینکه این سانه چند هفته متوالی احساس درد زیادی داشت و در چهار بازی آخر بایرن در رقابت‌های بوندسلیگا غایب بود، توخل که همیشه حمایت بسیاری از این ستاره تیمش می‌کند به صراحت پس از پایان این بازی از او انتقاد کرد. این مربی آلمانی پس از پایان بازی درباره عملکرد این بازیکن گفت: «همه چیز قابل درک است چون ما او را بدون تمرین کردن و به دست آوردن ریتم بازی به زمین فرستادیم. او عملکرد تاثیرگذار در نیمه دوم داشت و توانست خودش را در ترکیب ثابت کند.»

اما به نظر می‌رسد که کریستوفر فروند، مدیر ورزشی بایرن، رضایت بیشتری از عملکرد او داشته است: «وقتی می‌بینید که او چقدر در چند هفته گذشته کم تمرین کرد و از ریتم بازی به دور بود، اینکه توانست چنین گلی به ثمر برساند برایتان جذاب‌تر می‌شود. او بازیکن کلیدی برای ما بود حالا می‌تواند روزهای خوب بیشتری را شروع کند.»

بایرن امیدوار است که سانه پس از سپری کردن ۲۵ بازی بدون گل بتواند در بازی برگشت برابر رئال مادرید هم درخششی که مقابل این تیم در بازی رفت داشت را تکرار کند و بار دیگر موفق به گلزنی شود.

دیگر خبرها

  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)
  • رسانه‌های صهیونیستی: نتانیاهو از ترس نمی‌تواند تصمیم بگیرد
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • پشت‌پرده ماجرای یک ترور توسط موساد؛ رامین یکتاپرست کیست؟
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی