Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، حجت‌الاسلام علی شیرازی نماینده‌ سابق ولی فقیه در سپاه قدس با حضور در برنامه «دستخط» به تبیین خاطرات ۱۰ سال همراهی مستقیم با حاج قاسم سلیمانی می پردازد.

بیان حساسیت حاج قاسم روی نیروهای تحت‌امر از دیگر مباحثی است که در این برنامه تشریح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگر برنامه پیش روی «دستخط» موضوع هدایای حاج قاسم برای فرمانده روسی در سوریه برای مخاطبان روایت می شود.

مروری بر سفر رئیس‌جمهور سوریه به ایران و تماس حاج قاسم با محمدجواد ظریف از دیگر محورهای گفتگوی برنامه «دستخط» است که تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

«دستخط» که به گفتگوهای صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می‌پردازد، کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.

این برنامه گفتگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶ از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

کد خبر 5393590 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی الی الحبیب قاسم سلیمانی تئاتر ایران دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی الی الحبیب فیلم کوتاه چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم مستند جشنواره فیلم عمار کارگردان تئاتر نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور هنر ایران در جهان جشنواره سردار آسمانی عکاسی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود

مجموعه مستند «بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه فرهنگی شهید آوینی از امشب، ۸ اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه مستند «بازی اختاپوس» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد فیاضی که پیشتر روی آنتن شبکه یک سیما رفته بود، از امشب ۸ اردیبهشت روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این مستند با نگاهی متفاوت به موضوع شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی پرداخته که روایتی از جنایت‌های این رژیم از ابتدا تا امروز است.

«بازی اختاپوس» محصول مشترک مستند سیما و موسسه اندیشه شهید آوینی که در ۱۰ قسمت با صدای وحید رونقی تولید شده است.

این مجموعه مستند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش و روز بعد ساعت ۷ بازپخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن