Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - صدقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب اظهار کرد: بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر بناب در دو بخش فارسی و ترکی آذری برگزار می‌شود و هر شاعر می‌تواند سه اثر را در هر بخش فقط از طریق سامانه الکترونیک جشنواره به آدرس http://www.bonab.farhang.gov.ir ارسال کند.

 شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند پس از درج مشخصات کامل و الصاق عکس در فرم، اشعار الزاما به صورت تایپی با پسوند doc و فونت ۱۴ و با خط blotus در قسمت مربوطه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به اشعاری که در موضوعات مراثی و خارج از موضوعات اعلام شده باشد و اشعاری که در سال‌های گذشته ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد و همچنین در هر مرحله حتی اگر در روز اعلام نتایج جشنواره نیز تخلفی مشخص شود از جشنواره حذف خواهد شد.

 دبیر خانه در انتشار آثار به صورت مکتوب یا فضای مجازی مجاز است و در صورت برگزاری مراسم اختتامیه حضور نفرات برگزیده الزامی است و در صورت عدم حضور نفرات بعدی جایگزین خواهند شد.

آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ دی ۱۴۰۰ بوده و زمان ارسال به داوران مرحله نهایی ۳۰ دی ۱۴۰۰ است و همچنین اختتامیه و اعلام نتایج نهایی در شب ولادت امام علی (ع) خواهد بود.

در صورت استمرار وضعیت کرونا تا زمان اختتامیه نحوه اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان متعاقبا اعلام خواهد شد.

 به نفرات اول هر بخش لوح تقدیر و ۲۰ میلیون ریال، نفرات دوم هر بخش لوح تقدیر و ۱۵ میلیون ریال، نفرات سوم هر بخش لوح تقدیر و ۱۰میلیون ریال، نفرات چهارم هر بخش لوح تقدیر و ۸ میلیون ریال و به نفرات پنجم هر بخش لوح تقدیر و ۵ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره سراسری شعر غدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش لوح تقدیر میلیون ریال خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبه طنزپردازی را بالا ببریم

نشست صمیمانه طنزپردازان کشور از نشست‌های جشنواره «رسانه و طنز» با حضور امیرحسین طاهری مدیرکل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سید محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم، عباس حسین‌نژاد، دبیر جشنواره طنز پهلو و قاسم مصفا، سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد گیلان در شهرستان فومن استان گیلان برگزار شد.

بخشی از این نشست به سرودن قطعات طنز شاعران و طنزپردازان اختصاص داشت و مدیر شبکه نسیم به عنوان یکی از حامیان جشنواره «رسانه و طنز» در این نشست حضور داشت و درباره فرصت فعالیت طنزپردازان در شبکه نسیم گفت: ما در تلاشیم به سمت برودبند حرکت کنیم و فضای مجازی را به خدمت بگیریم. در طول ۲۰ سال گذشته بستر رسانه طنز در دست جریان خاص بود. یعنی اگر کسی می‌خواست در حوزه طنز دیده شود، فرصتی برایش مهیا نمی‌شد. الان در‌ها برای ورود طنزپردازان باز است.

خوشرو با بیان اینکه امیدواریم جنبه‌های ناشی از طنز بالا برود، افزود: مشکلاتی در حوزه طنز وجود دارد، که به مرور راه‌ها برای طنزپردازان باز می‌شود. یکی از اشکال برنامه‌سازان این است که عمده دوستان توقع دارند طرحشان برای برنامه‌سازی در حوزه طنز تایید شود، اما آنها می‌توانند وارد اتاق فکر شوند و گوشه‌ای از کار بگیرند.

دبیر جشنواره «رسانه و طنز» درباره اختتامیه جشنواره که ساعاتی بعد با حضور برگزیدگان معرفی می‌شود، گفت: در هشتمین جشنواره «رسانه و طنز» از ۲۰ نفر در حوزه‌های شعر طنز، کاریکاتور و کارتون، داستان کوتاه طنز، طنز چند رسانه‌ای و طنز مطبوعاتی تقدیر می‌شود، که در هر بخش سه نفر جزو برگزیده‌ها و یک نفر جزو تقدیری‌هاست. جوایز نفرات اول ۱۰ میلیون تومان، نفرات دوم هفت میلیون تومان، پنج میلیون تومان نفرات سوم و دو میلیون تومان به نفرات چهارم یعنی تقدیری‌ها تعلق می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران