Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:31:03 GMT

باید روشنایی جاده « وهن آباد» رباط کریم تامین شود

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۹۱۳۷

باید روشنایی جاده « وهن آباد» رباط کریم تامین شود

امید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص کمبود نیرو در محورهای مواصلاتی رباط کریم و وجود تصادفات و مشکلات برای شهروندان خواستار تقویت و حضور مستمر و ثابت پلیس راهور در نقاط مختلف شهرستان شد.

فرماندار رباط‌کریم بیان داشت: در دیدارهای مردمی که داشتیم بیشتر شکایت مردم اصلاحات هندسی شهرستان بود، دست انداز و دور برگردان‌های غیر استاندارد شهرستان باید بازنگری و اصلاحات هندسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: همه باید پای کار باشند و روشنایی جاده‌ای وهن آباد، جاده رباط‌کریم شهریار نصب دوربین‌های ترافیکی در مناطق حساس شهر و جاده‌ها در اولویت قرار گیرد، تا از بروز تصادفات جلوگیری و امنیت مردم در این راه‌ها تأمین شود.

کد خبر 5393604

منبع: مهر

کلیدواژه: امید احمدی فرمانداری رباط کریم محورهای مواصلاتی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا شهید سلیمانی سیلاب عکس استانها بارش باران الی الحبیب بارش برف آمار کرونا تشییع شهدا شهید ایام فاطمیه رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، اظهار داشت: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه هفت اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نمازجمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه، تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم شهرستان خرم‌آباد به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید کنند.

کد خبر 6088480

دیگر خبرها

  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود