Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس توخل در پی برتری ۲ بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل تاتنهام در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: ما می‌توانستیم با نتیجه بهتری این بازی را به پایان ببریم چون موقعیت‌های جدی زیادی برای به ثمر رساندن گل سوم یا چهارم ایجاد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه می‌دانند که هنوز صعودمان قطعی نشده است. ما باید با تمرکز کامل و در بهترین حالت در بازی برگشت به میدان برویم چون اگر می‌خواهیم به ومبلی (محل برگزاری دیدار فینال) برویم، به ارائه فوتبال برتر در یک ۹۰ دقیقه دیگر نیاز داریم.

وی افزود: پیش از شروع این بازی دو خبر بد دریافت کردیم و آن این بود که تیاگو سیلوا و اِ‌ن‌گولو کانته شرایط همراهی ما در این بازی را ندارند، این در حالی بود که هر دو قرار بود در ترکیب اصلی بازی را شروع کنند. بنابراین روز قبل از بازی تصمیم گرفتیم که به چهار مدافع به زمین برویم  و مدافعان ما بسیار متعهد و متمرکز بودند، مثل اینکه پیش از این کنار هم بازی کرده بودند. ما با شایستگی مقابل حریفی بسیار قدرتمند به پیروزی رسیدیم.عذرخواهی لوکاکو بابت مصاحبه جنجالی اخیر با تغییر موضع ۱۸۰ درجه‌ای!

سرمربی آلمانی چلسی همچنین درباره مهاجم بلژیکی‌اش که پس از خارج شدن نامش از لیست بازی با لیورپول به دلیل آن مصاحبه جنجالی‌اش، در این بازی به ترکیب اصلی آبی‌های لندنی بازگشت، اظهار داشت: اطمینان داشتم که لوکاکو تحت‌تأثیر اتفاقات اخیر قرار نگرفته است. او در زمین آرام به نظر می‌رسید و خوب هم کار کرد. روملو می‌تواند با فشار و سختی‌ها کنار بیاید. او عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه داد و تعهد بالایی از خود در کارهای دفاعی نشان داد و از زبان بدنش به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: توماس توخل توماس توخل تیم فوتبال تاتنهام انگلیس تیم فوتبال چلسی انگلیس جام اتحادیه باشگاه های انگلیس روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد

ممکن است تیمو ورنر مقابل آرسنال آخرین بازی خود برای تاتنهام را انجام داده باشد.

طرفداری | تیمو ورنر، مهاجم 28 ساله تاتنهام که به صورت قرضی در این تیم بازی می کند، پنج بازی پایانی فصل را از دست داد.

با اعلام آنژ پوستکوعلو در کنفرانس خبری پیش از تقابل با چلسی، تیمو ورنر که مقابل آرسنال دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و به همین علت ادامه فصل جاری را از دست می دهد. تاتنهام در پنج بازی پایانی فصل به مصاف چلسی، لیورپول، برنلی، منچسترسیتی و شفیلدیونایتد می رود. آنژ پوستکوعلو در مورد مصدومیت ورنر گفت:

دو هفته و نیم از فصل باقی مانده و در نتیجه او ادامه فصل را از دست می دهد.

تیمو ورنر به صورت قرضی از لایپزیش راهی تاتنهام شد و اسپرز بند خرید 16 میلیون یورویی او را در اختیار دارد. حال تاتنهام باید در مورد آینده تیمو ورنر و فعال سازی یا عدم فعال سازی بند خرید او تصمیم بگیرد. تیمو ورنر در نیم فصل حضور خود در تاتنهام در 14 بازی، 2 گل و 3 پاس گل ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن