Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@22:15:12 GMT

شهادت مقام والایی است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۹۳۷۶

شهادت مقام والایی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: شهدا از مقام و منزلت بالایی در نزد خداوند متعال برخوردار است و بزرگان ما برای همین از پروردگار طلب شهادت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی اظهار داشت: باید تلاش گردد راه و باد شهدا به درستی در جامعه رواج یابد زیرا زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهدا هست و نیست خود را در راه خداوند متعال فدا کردند ولی شهدای گمنام، نام خود را نیز در راه پرودگار متعال فدا کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: شهادت عجیب ترین مقام و منزلت است که نصیب افراد خاص می‌شود.

وی گفت: شهدا از مقام و منزلت بالایی در نزد خداوند متعال برخوردار است و بزرگان ما برای همین از  پروردگار طلب شهادت کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند

در آستانه روز بزرگداشت مقام معلم و به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، همایش حکمت مطهر در سپاه صاحب الامر (عج) استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این همایش گفت: آمریکایی‌ها تصور چنین انتقام سختی را از سوی جمهوری اسلامی را نداشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی اضافه کرد: در اسلام ناب محمدی، معلم و تعلیم و تربیت جایگاه ویژه‌ای دارد و بر احترام به شأن و مقام و منزلت معلم تاکید شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب اظهار کرد: متاسفانه جای کتاب زندگی نامه شهدا در نمایشگاه خالیست.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه یکی از افتخارات این انقلاب شهید لشگری بود، افزود: تمام دستاورد‌ها و موفقیت‌های امروز سپاه مرهون خون پاک شهدایی همچون لشگری، بابایی و سایر شهداست.

وی عزت اسلام را مدیون خون شهدا از صدر اسلام تا امروز دانست و گفت: پیوند و ارتباط با شهدا باید افزایش یابد تا در مسیر درست گام برداریم.

در پایان این مراسم از معلمان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث