Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: مکتب دفاعی ایران در دوران دفاع مقدس برمبنای خون شهدا به گونه ای شکل گرفت و خلق شد که مقابل چشمان ما در کشورهایی مثل یمن، سوریه، فلسطین و... جبهه مقاومت تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در یادواره شهدای شهرستان بن در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: حضرت زهرا در تاریخ تشییع جایگاه ویژه ای داشت، از ایشان به عنوان اولین شهید مدافع ولایت یاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نکته مهم این است که وقتی گفته می شود حضرت فاطمه الزهرا اولین شهید دفاع از ولایت هستند یعنی اینکه ولایت و امامت همان دفاع از ملت برای رسیدن به قله ها و قوانین الهی است و یعنی اداره ملت اسلامی تحت آیات قرآن مجید برای رسیدن به حکومت دینی، آنچه که در دوران دفاع مقدس به رهبری امام راحل رخ داد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: از روزی که انقلاب اسلامی ایران حادث شد همه ظالمان دنیا جمع شدند تا شعله یا انفجار نور را خاموش کنند، این دشمنان به خیال خود همه توان شان را برای مقابله با انقلاب به میدان آوردند. 

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از دورن یک امت بزرگ سربرآورده بود، عنوان کرد: در راه تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صدها هزار شهید از استان های مختلف تقدیم شد. 

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان با تفکر عاشورایی به میدان نبرد آمدند و در برابر دشمنان صف آرایی کردند، اگر امت اسلامی نیز در کنار مجاهدت حضرت زهرا (س) به میدان مبارزه با انحراف می آمدند مسیر تاریخ بشریت به گونه ای دیگر رقم میخورد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: فرزندان این مرز بوم به میدان مبارزه آمدند و یک تهدید بزرگ که همان هجوم دشمن بود را به یک مکتب تمام نشدنی تبدیل کردند، وقتی یک ملت عاشورایی باشد، در مسیر علوی حرکت کند و... می تواند جوانانی غیور و با بصیرت تربیت کند. 

سردار سلیمانی بیان کرد: شهیدان ایران فتح الفتوح این کشور در دوران دفاع مقدس هستند و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز قله پر فتوح این پیروزی ها است. 

وی تاکیدکرد: همه آن چیزی که امروز بین نظام جمهوری اسلامی ایران و نظام سلطه از ابتدای پیروزی انقلاب وجود دارد همین است که جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مردم سالار دینی استقرار پیدا کرده و درصدد آن است که به عنوان یک الگو کامل و تکامل یافته در بین مسلمانان ظهور نکند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مکتب دفاعی ایران در دوران دفاع مقدس برمبنای خون شهدا به گونه ای شکل گرفت و خلق شد که مقابل چشمان ما در کشورهایی مثل یمن، سوریه، فلسطین و... جبهه مقاومت تشکیل شد. 

سردار سلیمانی اظهار داشت: اگر سایر موضوعات انقلاب اسلامی هم برای پیشرفت فرصت پیدا می کرد، قابلیت های یک ملت اسلامی به منصه ظهور می رسید، در گام دوم انقلاب اسلامی ورود به مرحله نوین و تببین جامعه اسلامی آورده شده است. 

وی با اشاره به بصیرت نافذ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: ایشان آینده ایران اسلامی را در پیش چشمان ما قرار داد، چه اینکه هم اینک در زمینه فرهنگی، سیاسی و... بر نظام سلطه پیروز هستیم اگرچه در برخی برهه ها در فرهنگ، سیاست، اجتماع و... کاستی هایی بوده است اما این ماهیت نبردهای بزرگ تاریخ است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با روی کار آمدن یک دولت انقلابی و توجه به ماهیت انقلابی سایر قوا نسخه مردم سالاری اسلامی تکامل پیدا می کند، این همان تحقق آرمان های حضرت زهرا (س)، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و... است. 

سردار سلیمانی عنوان کرد: جمهوری اسلامی تمام ظرفیت ها را برای نقش آفرینی در دنیا دارا است. 

وی خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری یکی از استان هایی است که سراسر تاریخ آن برای بقا انقلاب اسلامی ایران نشانه هایی دارد و می تواند الگوی سایر استان ها باشد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: مشکلات کشور در اقتصاد این است که دولت های بعد از انقلاب نسخه های بانک جهانی را در کشور اجرا کردند، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در این خصوص تذکر دادند اما آن ها در مقام پاسخ برآمدند و اعلام کردند این توسعه الزاما محرومین را زیر چرخ های خود له می کند. 

سردار سلیمانی بیان کرد: تفکر خطرناک غربی ها در اقتصاد ایران توانست بیش از سه دهه در کشور جولان می دهد. 

وی با تاکید بر اینکه از مسیر راه شهدا باید مشکلات مردم حل شود، تاکید کرد: اول باید حاکمیت ارزش های اسلامی ایجاد شود و دوم مشکلات مردم ذیل مردم سالاری دینی رفع شود. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج مستضعفین انقلاب اسلامی ایران دوران دفاع مقدس سردار سلیمانی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان از تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، روح‌اله حکیمی‌فرد در جلسه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی، با گرامیداشت هفته معلم و بسیج سازندگی، درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رئیس مذهب جعفری، 4 شهید در شهر اصفهان تشییع خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این راستا پیکر پاک 3 شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان افزود: مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه 15 اردیبهشت ماه ساعت 9:00 صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویرتشییع پیکر شهید «محمدمهدی فانی» بعد از 40 سال در بشرویهپیکر شهید دفاع مقدس بوشهری پس از 40 سال شناسایی شد

وی با بیان اینکه هویت پیکرهای مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است