Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@07:36:10 GMT

صید زمستانی فرهاد در چه پستی است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۵۹۴۲۶

صید زمستانی فرهاد در چه پستی است؟

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛در حالی که چیزی حدود ۱۰ روز دیگر به شروع نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است، گمانه زنی ها بر سر جذب بازیکنان جدید توسط فرهاد مجیدی آغاز شده است.

شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی استقلال قصد دارد صالح حردانی مدافع ملی پوش باشگاه فولاد را به خدمت بگیرد. حردانی، در فصل نقل و انتقالات تابستانی نیز، در اولویت لیست خرید مجیدی نیز بوده، اما مدیرعامل فولاد اجازه جدایی این بازیکن را صادر نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با مصدومیت های پی در پی وریا غفوری و عملکرد نه چندان رضایت بخش کوین یامگا در سمت راست خط دفاعی، بار دیگر شایعات مبنی بر اضافه شدن صالح حردانی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی مطرح شده است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا مصطفی آجورلو می‌تواند رضایتنامه این بازبکن ملی پوش را از حمید گرشاسبی بگیرد و حردانی را آبی پوش کند یا خیر.

 دیگر خرید فرهاد مجیدی در فصل نقل و انتقالات تابستانی در پستی است که در آن خلاء بازیکن خلاق و کارآمد به شدت احساس می‌شود، عملکرد ضعیف و انتقاد برانگیز یکی، دو بازیکن در پست هافبک تهاجمی، فرهاد مجیدی را بر آن داشت که برای تقویت تیم خود، در این پست باریکنی جذب کند. در حالی که پیش بینی می‌شود هافبک مورد نظر فرهاد مجیدی خارجی باشد ، اما هنوز نامی از این بازبکن مطرح نشده است.

لازم به ذکر است که نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر، از تاریخ ۲۶ دی شروع خواهد شد و در ۲۳ بهمن به پایان می‌رسد.

هومن جعفری کد خبر: 1124701 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران نقل و انتقالات فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • عدم مسئولیت پذیری تیپاکس
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟