Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بن اظهار داشت: جذب اعتبارات و تسهیلات از اهمیت بالایی برخوردار است و چنانچه اعتباری برگشت بخورد و جذب نشود هم به مدیر شهرستان و هم به مدیرکل مربوطه نمره منفی داده می‌شود.

وی ادامه داد: باید برنامه‌ریزی کرد تا موانع موجود فراوری طرح‌ها برطرف شود تا اعتبارات به صورت ۱۰۰ درصد جذب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری تصریح کرد: مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها وجود دارد اما اگر اعتبارات جذب شود امید و تحرک ایجاد می‌شود و خدمت‌رسانی به مردم بهتر انجام می‌گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را از مهمترین برنامه‌های استان برشمرد و گفت: اگر چه فرصت سالجاری برای تکمیل طرح‌ها کوتاه است اما انتظار می‌رود تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در سال ۱۴۰۱ جبران شود.

حیدری تصریح کرد: همچنین در تلاش هستیم تا تعدادی از طرح‌های نیمه‌تمام مهم استان را در برنامه سفر رییس جمهور بگنجانیم تا از این فرصت در راستای توسعه و آبادانی استان بهره گرفته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه برای دستیابی به رشد و توسعه در استان باید از همه ظرفیت‌ها بهره‌گیری کرد، اظهار داشت: علاوه‌بر تسهیلات و اعتبارات دولتی می‌طلبد تا دستگاه‌های اجرایی در قالب تفاهم‌نامه از ظرفیت بنیادهای ملی نیز بهره‌گیری کنند.

وی همچنین بر ضرورت اعتمادآفرینی برای بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: با رفع بروکراسی و ایجاد زمینه مناسب برای جذب بخش خصوصی می‌توان روند توسعه یافتگی در استان را شتاب بخشید.

حیدری در ادامه به برنامه استان در بخش مسکن‌سازی اشاره کرد و گفت: احداث مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر با بنیاد مسکن است که انتظار می‌رود با آغاز این برنامه ۱۰۰ صنعت دیگر در استان رونق گیرد.

وی برش شهرستانی در پیشبرد برنامه‌های استان را مهم دانست و گفت: مدیران شهرستانی برای دستگاه خود برش شهرستانی ایجاد کنند و مدیران کل با بازدید میدانی بر روند پیشبرد آن نظارت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در قاموس خدمتگزاری و خدمت به مردم روز تعطیل و غیرتعطیل وجود ندارد، اظهار داشت: باید در هر شرایطی خدمتگزاری به مردم تداوم یابد.

به گزارش ایرنا،طرح انتقال آبرسانی بن به بروجن آب را از بن به سمت بروجن و نقنه انتقال می‌دهد و با بهره‌برداری از آن مشکل آب آشامیدنی اهالی ۱۱ شهر و ۱۳ روستای چهارمحال و بختیاری با جمعیتی افزون‌بر ۴۶۰ هزار نفر رفع می‌شود.

در این نشست تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به بیان موضوعات مربوط به شهرستان بن در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی پرداختند.

برچسب‌ها بروجن چهارمحال وبختیاری غلامعلی حیدری سودجانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجن چهارمحال وبختیاری بروجن چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال